Portal infoKostrzyn.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal infokostrzyn.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

"Czas intensywnej pracy i realizacji wyzwań" – Waldemar Biskupski jest już 5 lat wiceburmistrzem - .:InfoKostrzyn.pl->gminny portal informacyjny:. Kostrzyn w z@sięgu ręki
  Brzeźno | Czerlejno | Gułtowy | Gwiazdowo | Iwno | Jagodno | Kostrzyn | Sanniki | Siedlec | Siekierki | Skałowo | Sokolniki | Trzek | Węgierskie | Wiktorowo | pozostałe | dookoła
"Czas intensywnej pracy i realizacji wyzwań" – Waldemar Biskupski jest już 5 lat wiceburmistrzem
12-01-2020 09:30   Janusz Ludwiczak
Dokładnie 5 lat temu, 12 stycznia 2015 r. Waldemar Biskupski został mianowany zastępcą burmistrza gminy Kostrzyn.

Wiceburmistrz obchodzi dziś swój mały jubileusz. Jak wspomina minione 5 lat?

– Mijające 5 lat to czas intensywnej pracy, realizacji dużych wyzwań, których podjęliśmy się razem z burmistrzem Szymonem Matyskiem. Inwestycje, o których mówiliśmy w 2015 r. w zdecydowanej większości zostały zrealizowane. Ogromnym osiągnięciem, nie tylko władzy wykonawczej, ale również radnych dwóch kadencji pod przewodnictwem przewodniczącego Grzegorza Banaszaka jest realizacja największej inwestycji w powojennej historii Kostrzyna, jaką jest budowa tunelu kolejowego i nowego układu drogowego. Udało się uruchomić komunikację publiczną, o którą od lat wnioskowali mieszkańcy terenów wiejskich – mówi w rozmowie z portalem InfoKostrzyn.pl Waldemar Biskupski, zastępca burmistrza gminy Kostrzyn.

– Przebudowaliśmy ul. Warszawską, wybudowaliśmy węzeł przesiadkowy. Nie sposób pominąć budowę w mieście i gminie kanalizacji, wodociągów, dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów zabaw czy boisk sportowych. Zmodernizowaliśmy wszystkie placówki oświatowe w gminie. Rozbudowaliśmy szkołę w Siekierkach i wybudowaliśmy nową oczyszczalnię w Gułtowach. Kostrzyn doczekał się pełnowymiarowej hali sportowej i sali widowiskowej z prawdziwego zdarzenia. Nie sposób w paru słowach wymienić wszystkiego, czego udało nam się wspólnie dokonać w ciągu tych 5 lat. Wystarczy powiedzieć, że podwoiliśmy budżet gminy, pozyskaliśmy ogromne dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych , głównie unijnych – dodaje wiceburmistrz Waldemar Biskupski.

Wiceburmistrz Waldemar Biskupski ma 55 lat. Jest absolwentem Technikum Geodezyjno-Drogowego w Poznaniu, ukończył Wydział Nauk Geograficznych i Geologicznych oraz Bibliotekarstwo i Informację Naukową na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe z Wiedzy o Społeczeństwie i Integracji Europejskiej WSJO w Poznaniu oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania placówkami oświatowymi. Związany był z oświatą, był m.in. nauczycielem w Szkole Podstawowej w Czerlejnie (w latach 1989-1991), w Szkole Podstawowej nr 4 w Swarzędzu (1991-1999), a także w Gimnazjum nr 3 im. Polskich Noblistów w Swarzędzu, którym kierował w latach 2000-2015. W 2013 r. otrzymał Medal Komisji Edukacji Narodowej.

– Pracę w samorządzie rozpocząłem bardzo dawno temu. Wcześniej pracowałem w samorządzie swarzędzkim pełniąc przez 15 lat funkcję dyrektora największej placówki oświatowej w tej gminie. W latach 1994-98 byłem radnym Rady Miejskiej w Kostrzynie. Jak widać więc prawie całe moje życie zawodowe związane było z pracą w samorządzie – mówi Waldemar Biskupski, zastępca burmistrza.

Wiceburmistrz w czasie wolnym biega, brał udział w kilkunastu biegach długodystansowych, zajmuje się czasami hodowlą zielononóżek i składaniem modeli samochodów.


R E K L A M A

Komentarze (90)

08-02-2020 18:51:40
.
bolki i lolki. nic nie wskuracie. akysz!!! burmistrze mają pełne poparcie radnych z paniem przewodniczącym Banaszakiem na czele. wszyscy trąbią w jedną rure.
08-02-2020 17:53:21
lolek
Informacja jest na stronie gminej razem jest 19 hektarów z planami pod bloki
08-02-2020 12:52:40
Bolek
Sprzedać można tylko raz. I nie ważne ile dostaną, zostawią gminę z długami. Przecież zawsze można wymyślić jakąś ścieżkę przez pole, a reszta niech chodzi w błocie.
08-02-2020 12:49:37
Red
Czyżby Radni podjęli nowa uchwale 1. Burmistrz ma zawsze racje 2. Jeśli Burmistrz nie ma racji patrz punkt 1 nic o tym nie napisano nawet na tym portalu:-)
08-02-2020 01:09:21
lolek
10 hektarów ma gmina przy grunwaldzkiej planują pod bloki to troche kasy bedzie
07-02-2020 22:43:48
Bolek
W telewizji STK burmistrz mówił, że wpływy ze sprzedaży działki przy ul. Poznańskiej miały iść na projekt "badamy geny". Szaleństwo! Pieniądze poszły na tunel i wiele innych jeszcze pójdzie, bo to dopiero początek budowy.
07-02-2020 22:39:08
Marianna Jabłeczna
Sięgacie dna. Poziom dyskusji tutaj to jakaś masakra. Ale co się dziwić. Dziś tzw. suweren decyduje i wydaje mu się, że ma zawsze rację..
07-02-2020 21:59:50
Red
Masz racje Kataryna korporacje to wola SSE tam już maja tereny przygotowane zwolnienia Podatków i jeszcze pieniądze od Państwa.dla nich llepszy jest Kostrzyn nad Odra i Kostrzynski-słubicki SSE a u nas co kolejna baza logistyczna przy 92 z tablica do wynajecia
07-02-2020 18:14:02
Kataryna
Red! Pokaż mi przepis, w oparciu o który burmistrz może robić takie przysługi inwestorowi albo zwolnić go z podatku. Ja takich nie widzę.
07-02-2020 16:15:14
Red
Jest jeszcze jakaś działka na sprzedaż pod market by znaleźć pieniądze na tunel tak tłumaczono sprzedaż działki pod biedronke gdy potrzebowano pieniędzy na remont warszawskiej
07-02-2020 15:43:11
Mikołaj
Red, Nie weźmie kredytu, bo nie ma już takiej możliwości.
07-02-2020 10:30:25
Red
Kataryna obecnie mamy korporacjonizmu cYli dyktaturę wielkich korporacji co byś powiedział gdyby np. Korporacja chciała zainwestować w Kostrzynie Burmistrz wziąłby kredyt na przygotowanie terenu pod inwestycje i jeszcze zwolnił ta korporacje z podatku od nieruchomosciczy tez byś protestował ?
06-02-2020 22:32:19
Kataryna
To nie czasy Mikołaja Reja by udawać, że nas to nie dotyczy.To nie ustrój feudalny. Pozwalamy, by ktoś bezmyślnie wydawał nasze publiczne pieniądze i nawet nie mamy jaj zapytać po co to. Przecież można było inaczej taniej, w innym miejscu itd.
06-02-2020 22:21:30
Kataryna
Sandra! Tu chyba wszyscy w Kostrzynie wiedzieli, że to bagno. Ale ego jest ważniejsze. No i kłamstwo, że PKP dała 100 % na budowę tunelu. Okazało się że nawet nie połowę na samą dziurę.
06-02-2020 21:38:29
Mikołaj Rej
Ksiadz wini Pana Pan Księdza a nam biedakom tylko nędza .
06-02-2020 21:28:09
POBIEDZISKA
A unas taki tuej zrobili za 15 milonów a burmistrz bardzo pilnował i niejezdził na wakacje
06-02-2020 20:08:25
Sandra
Do Kostrzyniaka a kto sie tym przejmuje ze bedzie 60 milonów za coś ktoś musi jezdzic na wakacje i odkładać na nastepne wakacje ,a jeszcze są iny co otym wiedzą i tez jąda na wakacje ,a jakie konsekwecje projektata badania geologiczne ,a moze zgłosić te sprawe do prokuratury moze wiedzieli ze cena bedzie wyższa moze 70 milonów
06-02-2020 19:20:53
@Kostrzynianin
Przecież to twoje słowa. Ty możesz obrażać, ale ciebie już nie ? Tylko się nie rozpłacz.
06-02-2020 16:26:35
Kostrzynianin
I kto tu obraża?
06-02-2020 13:09:24
Kostrzyniak
Dokładnie: w gminie Kostrzyn buduje się przewlekle. Dodam, że budowy są źle zabezpieczone, ludzie wpadają do wykopu, do stawu itd. czytamy o tym na Info. Inwestycja rozpoczęta i rozgrzebana - budowa tunelu w najgorszym punkcie na tym odcinku, w tej chwili oszacowana na 60 milionów zł utknęła w miejscu i pochłonie kolejne miliony - 5 mln zł albo więcej. Z naszych podatków! Niczego się nie nauczyła ta władza, pod samym nosem z okna Urzędu mieli budowę parkingu -chociaż wcześniej był na nim asfalt. Zerwano asfalt i wykonawca zszedł z budowy, wziął pieniądze, a gmina musiała wydać kolejne i to trzy razy więcej, bo konieczne było zagęszczanie gruntu. w sumie wydano z parkomatem ok 600 tysięcy zł na sam parking, który stoi pusty. Dziwię się tym durnym pomysłom i jak to się stało, że wcześniej asfalt na parkingu się nie zapadał, a by położyć kostką trzeba było wymieniać ziemię.
05-02-2020 14:32:07
@Kostrzynianin
no i znowu przyszedł i ubliża. Każdy ma prawo do swojego oglądu sytuacji i choćbyś pękł tego nie zmienisz. W gminie buduje się drogo, przewlekle, bez pomysłu skacząc z miejsca na miejsce gdzie nagle zapalił się pożar. A do tego głównie na kredyt. Tylko ślepiec albo wyjątkowo ograniczony umysł tego nie potrafi zauważyć i z uporem dowodzić swoich wybiórczych i zmanipulowanych racji, że jest super i na wszystko nas stać, bo RIO nie protestowało.
05-02-2020 10:36:19
Kostrzynianin
Tylko ślepiec lub wyjątkowej maści złośliwiec może tak uparcie dowodzić swoich wybiórczych i zmanipulowanych racji i nie zauważać, że jednak mimo wszystko coś w tej gminie się zmieniło. I to nie niekoniecznie dzięki jednemu czy drugiemu burmistrzowi ale umiejętnej pracy zespołowej, władzy wykonawczej i uchwałodawczej. To radni, pracownicy urzędu, kierownicy jednostek dzięki sprawnemu i przemyślanemu zarządzaniu "odpowiadają" za wszelkie zmiany. I nie zmieni tego jedna czy kilku (???) piszących tu pod pseudonimami "odważnych". A wyraz tego poparcia dla takich zmian dało kilka tysięcy mieszkańców w ostatnich wyborach. Miejmy szacunek dla wyborców.
05-02-2020 08:15:57
jak tam
przedstawiciele i zwolennicy "gminnej władzy absolutnej" ? Anonimowo hejtujecie wszystkich, którzy samodzielnie myślą i mają inne zdanie. Nawet m was nie żal. Potrzebujecie bata, to niech was ten bat okłada.
04-02-2020 23:57:21
siostra
bez sensu to wszystko i ta walka o władze, zazdrość was zgubi zrozumiecie to kiedyś
04-02-2020 22:33:10
biedny prywaciaz
Najpier trzeba załozyć swoje firme poprowadzic ze dwadziescia lat za swoją kase a potem mozna sie uwazać za najwazniejszego na tym świecie a kasa to nie wszystko ,szłyszałem ze był taki film jak z bezdomnenego murzyna zrobili milionera
04-02-2020 20:55:49
Minionek
Skończcie trole już te to opluwanie. Żałosne zakompleksione człowieki!!!
04-02-2020 10:57:31
Mikołaj
Ha ha! Raz Anna, innym razem Mirosław, pana nie ma, jubilat się nudzi? Były środki na termomodernizacje, więc było obowiązkiem je brać, ale nie tak bezmyślnie, np. po czterech latach dewastowania pustej Kostrzynianki wzięto środki unijne na MGOK, a teraz koszt utrzymania przekracza wartość dofinansowania i gmina w plecy. Były projekty na ul. Warszawską i Wrzesińską to trzeba było je zrealizować, ba nawet pozyskane na Wrzesińską 3 mln zł. Ogólnie bardzo dużo obietnic i haos. Większość gmin zrealizowała punkty przesiadkowe, a gmina Kostrzyn na Gułtowy nie pozyskała środków i Ścieżkę rowerową na dworzec nie realizuje od 5 lat itd. Bardzo nieudolne podejście do sprawy.
04-02-2020 08:14:48
@Anna
Nie masz pojecia o czym się wypowiadasz. Jak pelikan łykasz to, co pokaże Ci się na fejsbuku. Zapomniałaś jeszcze o "wielkim sukcesie" Badamy geny pl. Przy okazji obrażasz innych.
03-02-2020 22:36:17
Anna
@Mirosław. Ten przykład fatalny. Rewitalizacja rynku dla Ciebie ważniejsza niż zmodernizowane szkoły, przedszkole, MGOK, Biblioteka, Urząd, wybudowane nowe ulice (Warszawska i Wrzesińska chociażby), boiska sportowe, hala gimnastyczna , parki, projekt tunelu i nowych dróg dojazdowych itd itp... Chłopie - ogarnij się, bo przez ten przykład poprostu jesteś śmieszny...
03-02-2020 13:46:20
@Mirosław
Każda ocena jest subiektywna. Twoja też. Przez 4 lata nic nie zrobiono w sprawie rewitalizacji rynku. Wydawano tylko po kilka, kilkanaście tysięcy złotych nie wiadomo na co. To pierwszy z brzegu przyklad nieudolnosci i braku umiejętności radzenia sobie ze sprawami trochę bardziej skomplikowanymi niż budowa tunelu za 60 milionów złotych.
02-02-2020 23:02:30
Mirosław
Krzysztof M. Nie musi. Pod warunkiem, że jest to obiektywna ocena a nie sposób, aby jak to się dzieje na portalu Koszczyń i tutaj pod fałszywym nickiem wyłącznie próba zdyskredytowania i zmieszania z błotem człowieka i tego co zrobił. Daj przykład, że nie zasługuje na jedno zdanie uznania za swoje zaangażowanie i pracę.
30-01-2020 21:43:43
Krzysztof M
Do Mirosław- Czy ktoś co ma odrębne spojrzenie na dany temat musi być pełen złej woli i nienawiści?
29-01-2020 22:18:35
Mirosław
Kataryna, ile w tobie musi być złej woli i nienawiści. Konkrety proszę nt przewlekłych inwestycji, słabego nadzoru i to co uogólniasz pisząc "itd". Czy zamknięcie jak to nazywasz niepotrzebnie dwóch przejazdów to coś, co może równać się z budową bezpiecznego przejazdu przez tory kolejowe i połączenie dwóch części Kostrzyna oczekiwane przez dziesięciolecia? Zastanów się proszę...
29-01-2020 17:44:25
Kataryna
Mirosław, ten pan to sobie może pośpiewać i potańczyć nawet, lans tonie wszystko. Chyba nie nazywasz zasługą nikomu niepotrzebne zamknięcie na stałe dwóch przejazdów kolejowych i zadłużenie gminy na blisko 50 mln zł wliczając działki za 6 mln zł. Przewlekłe wykonywanie inwestycji, słaby nadzór itd.
29-01-2020 02:42:33
Mirosław
Kostrzyniak, ty to chyba tylko w nicku Kostrzyniak, bo nie masz pojęcia, ile dzięki m.in. takim gościom jak Biskupski w ostatnich 5 latach się zadziało. Burmistrz Biskupski to facet, który odmienił oblicze kostrzyńskiej ziemi, jego pomysły i inspiracje, co prawda przechwycone i realizowane przez innych spowodowały, że Kostrzyn i gmina Kostrzyn to już nie biedny i zacofany krewny powiatu poznańskiego , ale liczący się partner. Możesz go nie lubić, możesz mu dowalać, ale nie odejmiesz mu zasług które Kostrzyn dzięki niemu zyskał. Panie Biskupski - takiego wizjonera gmina Kostrzyn potrzebowała. Dziękuję!
27-01-2020 13:42:37
Kostrzyniak
Mirosław, prawda zabolała, ale na twoim miejscu bym się nie śmiał. W tej sytuacji obietnice stają się śmieszne . Niedługo w gminie Kostrzyn drogi zaczną robić na centymetry. Tyle,że każde takie etapowanie przedraża koszty inwestycji. Pomyślałeś chociaż o finansach czy twoje ego przesłania ci myślenie?
27-01-2020 01:39:51
Mirosław
Do Kostrzyniak. Albo ty jesteś ślepy i nie widzisz zmian które dostrzegają inni albo jesteś trollem, który wtedy przegrał i do tej pory nie może pogodzić się z porażką. Nawet gdybyście ty i twoi kumple zaklinali rzeczywistość i wmawiali mieszkańcom że tamci to byli debeściaki tylko nie mieli fejsa to dziś i tak mało kto w to w to wierzy...hehehehe
24-01-2020 10:43:59
Kostrzyniak
Mądrzy ludzie widzą właśnie brak klasy, bo nie sztuką jest rozbić grupę która nie posługiwała się mediami społecznościowymi i hejtem. Nawet nie umieli chwalić się tym co robili. Naprawdę nie ma się czym szczycić, bo prędzej czy później ludzie się poznają. Obietnice stają się bez pokrycia, a dług coraz większy a spłata przekładana na kolejne lata. To rośnie bo inwestycje rozpoczęte trzeba wykonać.
24-01-2020 09:51:35
Mirosław
Panie Burmistrzu. Trzeba mieć taką klasę jak pan, aby robić swoje i nie przejmować się tym co gadają albo anonimowo piszą. Zapewne pozytywna ocena waszej działalności kiedy to rozbiliście kostrzyński zaścianek i marazm przyjdzie z czasem. Od mądrych ludzi.
23-01-2020 20:23:55
Mikołaj
Kas, oświadczenia majątkowe są do publicznej wiadomości. Ludzie widzą zadłużenie burmistrzów i niektórych radnych. Widzą też prawie 50 milionowe zadłużenie gminy (jeśli nie uda się sprzedać działek za 6 milionów) . Wiedzą, że w minionym roku nie udało się sprzedać działek gminnych za 3 mln zł i gwarantuję ci, że ludzi martwi dług publiczny a nie prywatny. Prywatny to twoje zmartwienie.
23-01-2020 11:31:05
Kas
Oooo. Pojawiła się meduza zwana kropką i znów pisze o nie swoich,a burmistrzów, pieniądzach ;))) boli to chyba ten temat niemiłosiernie;)
17-01-2020 12:08:11
Kas
Oooo. Pojawiła się meduza zwana kropką i znów pisze o nie swoich,a burmistrzów, pieniądzach ;))) boli to chyba ten temat niemiłosiernie;)
17-01-2020 10:04:32
..
Panie Burmistrzu Biskupski " Psy / trolle / szczekają, karawana idzie dalej ". Tak trzymać! Pozdrawiam
16-01-2020 23:36:42
Podatni/nie podatnik
Naprawdę tak dużo osób interesuje się problemami gminy tak samo poważnie jak swoimi??? Za dużo wolnego czasu?!
16-01-2020 22:58:53
Red
Jakie było zadłużenie gminy po Panu Iwanskim w 2014r? Ile to procent obecnego bo chyba ten dług był zrolowany?
16-01-2020 22:01:19
.
Do Red: tak, zameldowany, płacący podatki. Intensywnie zastanawiający się, jak przestać tutaj płacić podatki. Co do referendum - myślę, że nie ma chętnych, aby wziąć schedę w postaci takich kredytów na głowę. W ciągu 5 lat mamy sytuację rodem z oświadczeń majątkowych panów burmistrzów - zaciągamy kredyt za kredytem.
16-01-2020 20:56:51
Red
Panowie a ja mam do was pytanie czy jesteście zameldowani w gminie Kostrzyn i czy macie powyżej 26 lat i płaciliśmy PIT bo wtedy gmina ma udział w waszym podatku? Chciałbym tez wiedzieć czy były kandydat na senatora jest zameldowany w gminie Kostrzyn i tu płaci podatki czy w Poznaniu
16-01-2020 20:28:42
Kostrzyniak
Do Roba. Na jedną osobę przypada 2500 włącznie z dziećmi i emerytami. Czteroosobowa rodzina to średni przykład, by odnieść się do naszych zarobków rocznych. Analogicznie Sześcioosobowa ok. 15 000 zł, a trzyosobowa ok.7500 zł.
16-01-2020 12:09:05
Red
Ja skrytykuje burmistrza za ostatnia decyzje podleglego mu zakładu komunalnego . Od 1 stycznia nie zapłacisz u inkasenta za wodę i ścieki tylko iść do Banku Slaskiegp bo tam zapłacisz bez prowizji a na poczcie 3,50 to jest ułatwianie życia starszym osoba.,ale was to nie obchodzi bo zrobicie przelew przez internet a starsze osoby ze wsi musza jechac do miasta by zaplacic
16-01-2020 12:00:10
Rob
Do "Kostrzyniak" to problem rozwiązany - niech każda czteroosobowa rodzina zapłaci po 10000 PLN i po problemie, temat długu rozwiązany.
16-01-2020 11:06:22
Kostrzyniak
Jaki burmistrz, taki uczeń. Nie wie, że krytyka działań władz nie jest hejtem? Przecież burmistrz zarządza naszym wspólnym gminnym majątkiem i nas zadłuża po uszy. W 2020 r. na 4- osobową rodzinę przypada ok. 10 000 zł długu.
15-01-2020 22:01:01
Uczeń
I co hejterzy? popisaliście, shejtowaliście i nie znaleźliście poklasku. Do budy!!! Heheheheheh
15-01-2020 00:18:20
Ciekawski
Czy ktoś wie ile pieniędzy w formie podatków wpłaca do budżetu gminy firma Jeronimo Martins Polska S.A., ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn?
14-01-2020 22:38:09
INSPEKTOR
A moze ktoś by pokazał inwestycje bez przetargu w gminie od 5 tys zł przez ostatnie 5 lat moze jakiesz projekty co mozna było zrobic o 50 procent taniej lub inne inwestycje a takie są
14-01-2020 22:33:12
Red
Panowie i Panie skoro mówicie ze cała gmina czeka na zmianę to powołać komitet zebrać podpis i przeprowadzić referendum w sprawie odwołania burmistrza pisze to jeden z tych co w 2018 oddał swój głos na nie .latwo pisać trudniej wsiąść sie do działania.ta krowa co dużo ryczy mało mleka daje mówi przyslowie
14-01-2020 21:58:10
Wicek
@@@ sara proponuje ci sie zbadadąć u psychiatry jak masz obiekcie do siekierek cała gmina czeka na zmiany i pisze komentarze
14-01-2020 21:56:59
Kataryna
Zwyczajne wpisy ludzi, nie są hejtem, bo rzecz jasna gminą można zarządzać gospodarniej, nie topić milionów w dom katolicki, pusty parking przy urzędzie, dobrze wykorzystując fundusze unijne na budowę tunelu, oczyszczalni, oszczędzając środki własne gminy na budowę dróg i kanalizacji. A tu zaraz nagonka - kto to pisze? Podobna jak ta, którą możemy zaobserwować podczas sesji, gdy radny wyrazi swoje zdanie... zapyta i nie otrzymuje nawet odpowiedzi. może ktoś z Gminy Koszczyń, może uczniowie a może jeszcze ktoś, kto startował, a może ktoś zazdrości? itd. Psychoza! Zapominacie, że ludzie was znają i mają do czynienia.
14-01-2020 21:37:22
stary radny
Ktoś sie pcha na stanowisko moze ma chaki na szymona i bedą zmiany taka sytuacja w tej gminie kiedyś była
14-01-2020 21:30:25
Mieszkaniec
Człowiekiem sukcesu mozna nazwać Kazimierza Matyska a nie dzieciaków co niewiedżą co robą ludzi moze napluja im w twarz za 3 lata jak stracą stanowiska
14-01-2020 21:00:07
Red
Jak czytam komentarze to chyba byli uczniowie Pana Biskupskiego mszcząc sie za szkolne niepowodzenia i w ten sposób chcą mu dołożyć :-) Pozdrawiam za chwile ten artykuł pod względem komentarzy trafi na podium na tym portalu
14-01-2020 20:02:14
Gabrś
Myślę że zaczęły się przygotowania do zamiany stołka. Bo kto wie burmistrz może tylko 2 kadencje A tak panowie się zamienią. Pozdrawiam
14-01-2020 18:17:46
Sara
Na tej samej stronie tutaj jest informacja o kierowcy z Drzązgowa, który prowadził auto mając 3 promile alkoholu we krwi. Mógł spowodować wypadek i zabić niewinnych ludzi. I co? Żadnego komentarza potępienia, żadnego oburzenia. Hipokryzja i podłość tych jadowitych hejterów piszących tu tyle kłamstw i obłudników jest porażająca. Pewnie są katolikami i chodzą do kościoła, może nawet z księdzem kawy spijają i na ołtarzu występy robią. A drugiego człowieka w nienawiści topią i palą. Upadek moralny.
14-01-2020 17:56:20
Sara
Niewyobrażalny hejt na człowieka. Wstyd mi za tych ludzi. Choć kiedy czytam te wpisy to dziwnie w tonie przypominają te pisane na ponoć satyrycznym portalu rodem z Siekierek na którym głównymi negatywnymi bohaterami są panowie Biskupski i Matysek a jedyną sprawiedliwą i nieomylnie pozytywną postacią jest jedna radna. Ktoś jeszcze odczytuje podobnie?
14-01-2020 16:35:25
Anka
Ludzie, co to za jad??? Ja rozumiem zazdrość, ale w takim wymiarze? Naprawdę jesteście aż tak niedowartościowani? Sugerujecie nawet, że v-ce burmistrz sam pisze pozytywne opinie na swój temat? Aż tak nisko upadliście? Tak bardzo boli was sukces, nie wasz sukces? Do roboty Panowie! Żoną się zająć, dziećmi, domem, pracą :) To wam wyjdzie na dobre. Zaśmiecacie internet swoim jadem.
14-01-2020 16:15:38
Mikołaj
Panie kropek trafiłeś grafomana. Bedzie pisał peany na swoją cześć. Śmieszy mnie demagogia w stylu "historia oceni". Przecież wszyscy wiemy, kto majstruje przy pisaniu historii tej gminy.
14-01-2020 14:02:08
Bogusia
Panie kropka czyli wszystko sprawdził Pan do pieniędzy i zarobków Pana Biskupskiego :) Odwagi brakuje Panu, podpisuje się Pan kropką. Można przypuszczać, że oprócz tabelek, liczb, wchodzenia z butami w cudze życie i nienagannej,kontrolowanej polszczyzny nie mam Pan nic więcej do zaoferowania. Może warto wystartować w kolejnych wyborach? Może warto pokazać swoją odwagę i zrobić coś dla innych? Zrobić coś poza napisaniem anonimowego komentarza, który, jakby na całość nie spojrzeć, sprowadza się do pieniędzy? Wówczas, gwarantuję Panu, że i Pańskie zarobki wzrosną i nie będzie Pan musiał nikomu do portfela zaglądać. O Panu Biskupskim, Panu Matysku i ich pracy na rzecz gminy będą pamiętały kolejne pokolenia, którym przyjdzie mieszkać na terenie gminy Kostrzyn. O Panu raczej nikt dobrego słowa nie powie, bo niby o czym? O Pańskiej zazdrości, złośliwości? Nie sądzę. W pamięci pozostają ludzie, którzy coś po sobie zostawią, Pan może po sobie zostawić co najwyżej własne dzieci. Pozdrawiam i życzę sukcesów. Choć w jednym % takich jakie na swoim koncie mają Nasi Burmistrzowie :) Jak dziś zabierze się Pan do pracy to może coś z tego będzie ;)
14-01-2020 03:43:14
.
Oj, Andrzeju, Andrzeju, na każdej sesji przewodniczący prosi autora projektu uchwały o jej przedstawienie. Jeszcze nigdy nie poprosił żadnego radnego. Więc tak, to Matysek z Biskupskim są autorami podwyżek podatków. Sprawdziłeś, ile gmin się tak gwałtownie zadłuża? Myślenie ma przyszłość, propaganda zawsze upada. Co do kolejnych inwektyw, tak, to kolejny wyraz bezsilności. @Mily, to taka ciekawa konstrukcja demagogiczna, z tą historią, co ma oceniać. W sensie, że krytykować nie należy. Ale propaganda sukcesu, z tego co widzę, nie przeszkadza. Wybory są co 5 lat, nie co 100. Ten człowiek po prostu zmienił robotę, na dużo lepiej płatną. Odwaga nie ma tu nic do rzeczy. Ot, zastępca prezesa średniej firmy, porównując do biznesu. Różnica taka, że w biznesie firma działa, albo pada. Tutaj nie ma kłopotu ze sprzedażą czy jakością oferowanych usług , kasa do budżetu leci z automatu. Czy usługi są dobre, czy do bani. Więc czego jak czego, ale odwagi tu nie ma.
14-01-2020 00:14:48
Miły
Niech historia oceni człowieka. Odważył się zmienić radykalnie swoje życie (pracę), myślę, że dla dobra innych. Głosy współczesnych mu ludzi są nieobiektywne. Proponuję zamknąć ten wątek, bo dalsza dyskusja nic tu nie wniesie. Nie sądźcie innych, abyście nie byli sądzeni.
13-01-2020 23:37:22
Andrzej
Do Kropka. Podwyżka ? Lokalnych podatków? Obwiniasz za to Zastępcę Burmistrza? Burmistrza Matyska? Nie wiesz, że jest to wyłączna kompetencja Rady. a ta liczy 15 osób. Sprawdziłeś ile gmin w powiecie poznańskim nie podniosło podatków, aby rekompensować straty samorządu spowodowane polityką rządu? Czy nazwanie ciebie ignorantem w tym temacie będzie oznaką słabości i bezsilności? Przestań oglądać TVPiS bo tam tylko Martyniuk i specjalici od odmóżdżania czego jak widzę jesteś ofiarą.
13-01-2020 23:30:56
Kataryna
Co za demagogia Olu. Przecież tysiącom osób może się nie podobać styl rządzenia, grafomania, czy totalne zadłużenie gminy i na pewno nie wystartują w wyborach. Przykładem demagogii jest chwalenie się, że "podwoiliśmy budżet gminy", gdy się w zasadzie miało znikomy wpływ na ten stan rzeczy, bo zwiększenie wynika przede wszystkim z "500+" i PIT. Podwyżkami podatków w gminie i wzrostem zadłużenia do 43 700 000 zł wstyd się chwalić? Pełna zgoda, że nie ma obowiązku popierać wszystkich inwestycji i pomysłów tych panów.
13-01-2020 23:14:26
.
Panie Andrzeju kochany. Inwektywy zawsze były i są wyrazem bezsilności. Mam prawo do zdania odmiennego niż twoje i inwektywami tego nie zmienisz (choćbyś wypieków z wysiłku dostał). Szczęśliwie, ty również będziesz płacił wyższe podatki i opłaty. Sprawdź, czy cię stać (taka życzliwa rada. Nie oczekuję odpowiedzi)
13-01-2020 22:43:53
Andrzej
do Kropka. Nie musisz nikogo kochać, wiceburmistrza tym bardziej, bo z tego co wiem to jego i burmistrza Matyska ma kto kochać i ta miłość jest z pewnością autentyczna. Ty użalasz się nad cenami prądu, inflacją, 500+, ale jest też dopłacanie do oświaty i wielu innych zadań na co obaj burmistrzowie i radni żadnego wpływu nie mają. Widzisz inwestycje, rozmach w gminie jakiego dotad nie było i myślisz, że można było czekać. Na co? Aż inni zostawią nas w ogonie rozwoju? Zrobili dla tej gminy i jej mieszkańców w ciągu tych 5 lat więcej niż ty możesz to sobie nawet wyobrazić... Możesz pluć na Biskupskiego, na Matyska i radnych ale nie zmienisz faktu tego skoku cywilizacyjnego w tej gminie. Nie jesteś w stanie tymi plugawymi insynuacjami zmienić biegu kostrzyńskiej historii. Jeszcze raz podkreślę: Panowie Waldemarze, Szymonie i Grzegorzu - nie zwalniajcie tempa!!! Mieszkańcy tej gminy są po waszej stonie i żaden sfrustrowany anonimowy fajtłapa tego nie zmieni.
13-01-2020 21:22:53
.
Kilka dodatkowych przemyśleń po poczytaniu komentarzy. Nie ma obowiązku kochać panów, w szczególności urzędnika Biskupskiego. I owszem, inwestycji jest dużo. Ale nie ma w obowiązku wszystkich popierać. Długu również jest dużo. Obrazowowo - długu jest tyle, że wszystkie tegoroczne inwestycje (około 30 mln) i spora część ubiegłorocznych (około 13 mln) składają się na wartość zaciągniętego kredytu. Innymi słowy, robi się 2 razy więcej, niż stać. Generalnie Polacy lubią "zastaw się a postaw się", wszystko jest zgodne z prawem, jest ogólny klimat, że wszyscy zarzucają się na niektórych (patrz 500+), ale czy to dobra polityka? Myślę że okaże się jeszcze w tej kadencji. Już teraz oficjalna inflacja to około 4%, a to dopiero początek. Ceny prądu, podnoszenie najniższego wynagrodzenia, to fakty, z którymi panowie będą musieli się zmierzyć. Niezadlużonym będzie łatwiej. Obawiam się, że za decyzje panów zapłacimy wszyscy (pierwsza podwyżka podatków lokalnych za nami). I ci, co wielbią, i ci, co krytykują (jakie to niesprawiedliwe, nieprawdaż, wielbiciele. Przecież tylko wy powinniście płacić)
13-01-2020 21:12:43
Piotr
OK. W takim razie dobór zdjęć w tym artykule nie może być przypadkowy.
13-01-2020 15:21:00
Andrzej
Panie Waldemarze. Gratulacje. Waszą wspólną pracę, o której pan mówi dostrzega zdecydowana większość mieszkańców. proszę się nie przejmować ujadającymi kundelkami, bo oni zawsze bedą kąsać.Znamy ich z imienia i nazwiska. Powiodzenia dla pana i pana Matyska.
13-01-2020 13:56:35
Ola
Oj oj oj ale zazdrosniki tutuj. Jeśli się nie podoba praca burmistrza i zastępcy proponuje w następnych wyborach zgłosić swoją kandydaturę. A może była zgłoszona i się przegrało? Wydaje mi się że to wpisy jednej osoby pod wieloma nickami.
13-01-2020 11:44:56
Kataryna
Celebryta i populista! Nie jest sukcesem realizacja "największej inwestycji w powojennej historii Kostrzyna" za blisko 60 mln zł, bo można było wybudować tunel TANIEJ za środki unijne z ZIT korzystając z 85% dofinansowania i nie zamykając dwóch przejazdów kolejowych! Ta Inwestycja nie jest wykonana nawet w połowie a dług gminy - 43 700 000 zł. Czekamy na zaspokojenie podstawowych potrzeb: budowy kanalizacji, dróg. W wielu miejscach nie ma też gazu, fekalia przelewają się z oczyszczalni ścieków i jest smród, a kasa pusta itd.
13-01-2020 11:36:05
Klaudia
Rozmowa z ludźmi bez odwagi, z ludźmi, którzy prawdopodobnie zbyt wiele sobą nie reprezentują mija się z celem i chyba nawet nie wpisuje się to w mój osobisty system wartości. Bo jak nazwać ludzi, ktorzy ciagle plują na innych?Czasami lepiej milczeć Panowie. Zazdrość do niczego Was nie zaprowadzi. Czasu nie cofniemy, to co osiągnął Pan Waldemar, to co jeszcze osiągnie to są fakty, których żaden z Was swoim podłym komentarzem nie usunie ;) Pozdrawiam!
13-01-2020 09:22:12
Helena
Pozdrawiam Koszczyń -) Tak ludzie mówią w pociągach To Kostrzyn
13-01-2020 08:57:34
Klaudia
Rozmowa z ludźmi bez odwagi, z ludźmi, którzy prawdopodobnie zbyt wiele sobą nie reprezentują mija się z celem i chyba nawet nie wpisuje się to w mój osobisty system wartości. Bo jak nazwać ludzi, ktorzy ciagle plują na innych?Czasami lepiej milczeć Panowie. Zazdrość do niczego Was nie zaprowadzi. Czasu nie cofniemy, to co osiągnął Pan Waldemar, to co jeszcze osiągnie to są fakty, których żaden z Was swoim podłym komentarzem nie usunie ;) Pozdrawiam!
12-01-2020 23:27:18
Wośp 2020
Brak tego Panu na imprezie
12-01-2020 22:56:28
Piotr
@klaudia proponuje opisać swoje wykształcenie i osiegniecia
12-01-2020 22:43:38
Tadziu
Pani Klaudio prosze obejzeć sesje przez 5 lat ,ale jak Pani ma profity od tego Pana to taki wpis ,są ludzie w Gminie co mają wielkie osiagniecia i a co temu Panu mozna zazdrośćic ma 10 milononów na koncie
12-01-2020 21:38:10
Klaudia
Sugeruję każdemu z osobna opisać swoje wykształcenie i osiągnięcia. Wówczas przystąpimy do oceny tych osób, tak jak sami czynią to anonimowo względem człowieka, któremu mogą tylko zazdrościć. O tym zresztą świadczą takie żmijowate komentarze. Gratulacje Panie Waldemarze i życzymy dalszych sukcesów. Proszę nie zwracać uwagi na ludzi, których jedynym osiągnięciem jest wpisanie anonimowego komentarza.
12-01-2020 21:15:51
Tadziu
A kto to jest człowiek bez kultury zachowania w urzędzie i na sesjach ,burmistrz może kazdego mianować co innego wybrany przez mieszkanców
12-01-2020 20:20:17
Piotr
Spindoktor. Grafoman. Ego proporcjonalne do zadłużenia gminy.
12-01-2020 19:43:08
Maciej Dannys
Nie lubię = nie popieram
12-01-2020 19:41:26
Idelfons
O "nasz kochany wiceburmistrz", uwielbiany, kochany, szanowany kocham........
12-01-2020 18:44:06
Bik bik
Ach nasz wspaniały burmiszcz.
12-01-2020 17:36:37
.
A informacji o tym, że w 2014 przegrał wybory na radnego nie ma... Taka laurka. Kto słucha i myśli, ten wie jaki ów człowiek jest
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
22

mar

18:00
Kostrzyn
Miejska Droga Krzyżowa:
Fara - Średzka - tunel - Kopernika - 3 Maja - Prądzyńskiego - Matejki - Wyszyńskiego - Parafia bł. Jolanty
(po mszy św. o 18:00)

23

mar

Sanniki
Bieg "Słodka Mila" - Grand Prix Gminy Kostrzyn

11:00
KOSTRZYN, stadion ul. Sportowa 12
1922 Lechia Kostrzyn - SKS Słupca

24

mar

KOSTRZYN, hala sportowa, ul. Piasta 1 (Szkoła Podstawowa nr 1)
Mistrzostwa Gminy Kostrzyn w Tenisie Stołowym

30

mar

14:00
KOSTRZYN, stadion ul. Sportowa 12
Lechia Kostrzyn II - Las Puszczykowo

[ wszystkie ]

Sonda
Czy weźmiesz udział w wyborach samorządowych, które odbędą się 7 kwietnia?

TAK

NIE


Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: