Portal infoKostrzyn.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal infokostrzyn.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

28 kandydatów chce zostać radnym. Szymon Matysek jedynym kandydatem na burmistrza - .:InfoKostrzyn.pl->gminny portal informacyjny:. Kostrzyn w z@sięgu ręki
  Brzeźno | Czerlejno | Gułtowy | Gwiazdowo | Iwno | Jagodno | Kostrzyn | Sanniki | Siedlec | Siekierki | Skałowo | Sokolniki | Trzek | Węgierskie | Wiktorowo | pozostałe | dookoła
28 kandydatów chce zostać radnym. Szymon Matysek jedynym kandydatem na burmistrza
13-03-2024 07:14   Janusz Ludwiczak
Kompletne są już listy kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn. Podobnie jak 5,5 roku tylko Szymon Matysek będzie ubiegać się o fotel burmistrza gminy, gdyż tylko jeden komitet wyborczy zgłosił swojego kandydata.
W trzech okręgach wybory do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn w ogóle nie odbędą się, a to dlatego, że zgłoszony został tylko jeden kandydat.
Znane są też listy kandydatów do Rady Powiatu Poznańskiego oraz Sejmiku Województwa Wielkopolskiego.

Jak już informowaliśmy do 4 marca komitety wyborcze miały czas na zgłaszanie kandydatów w wyborach samorządowych. W sumie zgłoszonych zostało 23 kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn. W kilku okręgach: nr 4 (Gułtowy), nr 5 (Drzązgowo, Klony, Libartowo, Ługowiny, Sokolniki, Strumiany, Węgierskie, Wróblewo), nr 9 (osiedle Królewskie w Kostrzynie), nr 10 (osiedle Grunwaldzkie w Kostrzunie), nr 11 (Andrzejewo), nr 12 (Ignacewo, os. Piastowskie i os. Rycerza Kostro) oraz nr 14 (centrum Kostrzyna) zgłoszony został tylko jeden kandydat. Dlatego Miejska Komisja Wyborcza zgodnie z ordynacją wyborczą do soboty, 9 marca przyjmowała dodatkowe zgłoszenia list kandydatów.

Skład kandydatów na gminnych radnych udało się uzupełnić w czterech okręgach, a dodatkowych kandydatów zgłosiły trzy komitety:
• Magdalena Dobska (KWW Jakuba Łabędzkiego) – w okręgu nr 12
• Anna Goździk (KWW Bliżej Ludzi) – w okręgu nr 9
• Magdalena Grzelak (KWW Jacka Jerzego Lisa) – w okręgu nr 14
• Honorata Szak (KWW Jacka Jerzego Lisa) – w okręgu nr 11
• Vital Voranau (KWW Jakuba Łabędzkiego) – w okręgu nr 11.

W okręgach nr 4 (Gułtowy), nr 5 (Drzązgowo, Klony, Libartowo, Ługowiny, Sokolniki , Strumiany, Węgierskie, Wróblewo) oraz nr 10 (osiedle Grunwaldzkie w Kostrzynie) nadal zgłoszony jest tylko jeden kandydat jednej listy. Oznacza to, że w okręgach tych nie odbędą się wybory do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn, a radnymi na kolejną kadencję (2024-2029) zostali już:
• Piotr Kotarski
• Marek Kowalski
• Mikołaj Stasinski.

Historia lubi się powtarzać. Ponownie jak podczas ostatnich wyborów w 2018 roku jest tylko jeden kandydat na burmistrza gminy Kostrzyn. Tylko jeden komitet wyborczy (Nowe Oblicze Gminy) zgłosił swojego kandydata. Żeby zgłosić kandydata na burmistrza każdy komitet wyborczy musiał zgłosić kandydatów do rady gminy więcej niż w połowie okręgów. Żaden z innych komitetów wyborczych (Bliżej Ludzi, Tu Mieszkam, Aktywni Razem, Jakuba Łabęckiego oraz Jerzego Lisa) nie zgłosił przynajmniej 8 kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn.

Co ciekawe Kostrzyn ominęły też partie polityczne.

– Pozytywnie oceniamy pracę obecnego burmistrza Szymona Matyska, dlatego zdecydowaliśmy nie wystawiać kandydata na burmistrza Gminy Kostrzyn. Struktury Platformy Obywatelskiej RP w Kostrzynie wzorem lat ubiegłych będą wystawiać listę kandydatów startujących do Rady Powiatu Poznańskiego. Postanowiliśmy nie wystawiać listy kandydatów do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn.
Chcielibyśmy kontynuować naszą pracę w powiecie poznańskim i jak największą grupą wspierać działania na rzecz mieszkańców gminy Kostrzyn współpracując jak dotychczas z burmistrzem Gminy Kostrzyn i Radą Gminy. Dobra współpraca z pewnością przyniesie korzyści zarówno dla mieszkańców jak i samej gminy
– tłumaczy portalowi InfoKostrzyn.pl Izabela Sadyś, przewodnicząca struktur Platformy Obywatelskiej w Kostrzynie.

– W gminie Kostrzyn nie posiadamy struktur, więc siłą rzeczy nie będziemy wystawiać kandydatów ani nikogo popierać – poinformował nas Ryszard Oszmian z Konfederacji.

Od pozostałych komitetów nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Oznacza to, że 7 kwietnia otrzymamy kartę tylko z jednym nazwiskiem kandydata na burmistrza gminy Kostrzyn. Podobnie jak miało to miejsce 5,5 roku temu głosowanie będzie przypominać plebiscyt. Głosować będzie na TAK lub NIE. W przypadku, gdyby Szymon Matysek nie uzyskał więcej niż 50% głosów, wtedy burmistrza będzie wybierać rada gminy.

Przypomnijmy, że podczas ostatnich wyborów w 2018 roku Szymon Matysek uzyskał 92,36% głosów (na tak zagłosowało 6 960 osób, przeciw – 576).

Wiadomo też, że do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn nie będzie startować radny Ryszard Kubiak, który chce zakończyć działalność samorządową. Z kolei radna Anna Dudzińska zamiast ubiegać się o mandat radnej gminy Kostrzyn startuje z drugiego miejsca Trzeciej Drogi do Rady Powiatu Poznańskiego.

Znane są też już pełne listy do Rady Powiatu Poznańskiego. O trzy mandaty radnego powiatowego w okręgu nr 7, obejmującym gminy: Pobiedziska, Kleszczewo i Kostrzyn walczyć będzie w sumie 20 kandydatów z czterech komitetów.

Z kolei o osiem mandatów radnego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w okręgu nr 3, obejmującym powiaty: poznański, gnieźnieński, średzki, wrzesiński i śremski powalczy 72 kandydatów z ośmiu komitetów wyborczych.

Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia.

Kandydaci do Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn:

Okręg nr 1 (Buszkówiec, Glinka Duchowna, Glinka Szlachecka, Gwiazdowo, Jagodno, Skałowo, Tarnowo):
• Szymon Frąckowiak – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Beata Wilczyńska – KWW Bliżej Ludzi.

Okręg nr 2 (Chorzałki, Iwno, Rujsca, Sanniki, Wiktorowo):
• Jacek Lis – KWW Jacka Jerzego Lisa
• Szymon Nadolny – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 3 (Antonin, Brzeźno, Leśna Grobla, Siedlec, Siedleczek):
• Dawid Pałka – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Dawid Szczeciński – KWW Bliżej Ludzi.

Okręg nr 4 (Gułtowy)
• Marek Kowalski – KWW Nowe Oblicze Gminy
– Wybory do rady gminy w tym okręgu nie odbędą się – tylko jeden kandydat.

Okręg nr 5 (Drzązgowo, Klony, Libartowo, Ługowiny, Sokolniki Drzązgowskie, Sokolniki Klonowskie, Strumiany, Węgierskie, Wróblewo):
• Piotr Kotarski – KWW Nowe Oblicze Gminy.
– Wybory do rady gminy w tym okręgu nie odbędą się – tylko jeden kandydat.

Okręg nr 6 (Czerlejnko, Czerlejno, Trzek):
• Beata Knopkiewicz – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Paweł Sołtysiak – KWW Tu Mieszkam.

Okręg nr 7 (Siekierki Małe oraz Siekierki Wielkie część północno-zachodnia):
• Tymoteusz Hossa – KWW Tu Mieszkam.
• Lena Koprucka – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 8 (Siekierki Wielkie – część południowo-wschodnia):
• Michał Klapczyński – KWW Tu Mieszkam
• Natalia Smurawa – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 9 (osiedle Królewskie w Kostrzynie):
• Anna Goździak – KWW Bliżej Ludzi
• Przemysław Kubiak – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 10 (osiedle Grunwaldzkie w Kostrzynie):
• Mikołaj Stasinski – KWW Nowe Oblicze Gminy.
– Wybory do rady gminy w tym okręgu nie odbędą się – tylko jeden kandydat.

Okręg nr 11 (Andrzejewo):
• Grzegorz Banaszak – KWW Nowe Oblicze Gminy.
• Honorata Szak – KWW Jacka Jerzego Lisa
• Vital Voranau – KWW Jakuba Łąbędzkiego.

Okręg nr 12 (Ignacewo, os. Piastowskie i os. Rycerza Kostro):
• Magdalena Dobska – KWW Jakuba Łabędzkiego
• Beata Jankowiak – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Okręg nr 13 (centrum Kostrzyna):
• Piotr Hojeński – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Renata Lepczyk – KWW Bliżej Ludzi.

Okręg nr 14 (centrum Kostrzyna):
• Arkadiusz Bilski – KWW Nowe Oblicze Gminy
• Magdalena Grzelak – KWW Jacka Jerzego Lisa.

Okręg nr 15 (os. Poznańskie):
• Jakub Łabędzki – KWW Jakuba Łabęckiego
• Artur Wojciechowski – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Kandydaci na burmistrza Kostrzyn:
• Szymon Matysek – KWW Nowe Oblicze Gminy.

Kandydaci do Rady Powiatu Poznańskiego (okręg nr 7 – gminy: Kleszczewo, Kostrzyn i Pobiedziska)

Lista nr 1 – Komitet Wyborczy PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ
1. Mikołaj Witaszyk, lat 35, Pomarzanowice
2. Urszula Rodak, lat 54, Siekierki Wielkie
3. Halina Michalak-Szczepaniak, lat 73, Gowarzewo
4. Sławomir Hasiński, lat 37, Kleszczewo
5. Barbara Urban, lat 63, Biskupice.

Lista nr 3 - Koalicyjny Komitet Wyborczy TRZECIA DROGA POLSKA 2050 SZYMONA HOŁOWNI - POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE:
1. Michał Podsada, lat 70, Pobiedziska
2. Anna Dudzińska, lat 43, Siekierki Wielkie
3. Małgorzata Filipiak, lat 65, Trzek
4. Małgorzata Wysocka, lat 55, Tulce
5. Andrzej Kaczmarek, lat 63, Siekierki Wielkie.

Lista nr 5 – Koalicyjny Komitet Wyborczy KOALICJA OBYWATELSKA
1. Marek Gola, lat 53, Kostrzyn
2. Anna Poklewska-Koziełł, lat 66, Biskupice
3. Agnieszka Antkowiak, lat 44, Gowarzewo
4. Łukasz Linke, lat 43, Dębienko
5, Waldemar Sadyś, lat 66, Kostrzyn.

Lista nr ?? – Komitet Wyborczy KOALICJA SAMORZĄDOWA OK SAMORZĄD
1. Łukasz Szał, lat 32, Kostrzyn
2. Jakub Waligóra, lat 37, Pobiedziska
3. Agnieszka Strańczyk, lat 51, Kleszczewo
4. Karolina Mroczkowska-Pawelec, lat 39, Kostrzyn
5. Wojciech Lisowski, lat 49, Biskupice.

Kandydaci do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego (okręg nr 3– powiaty: poznański, gnieźnieński, śremski, średzki, wrzesiński)

Lista nr 1 – Komitet Wyborczy PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ
1. Joanna Szczechowska, lat 31, Poznań
2. Dorota Barełkowska, lat 50, Przeźmierowo
3. Łukasz Grabowski, lat 37, Małachowo Złych Miejsc
4. Maksymilian Springer, lat 40, Poznań
5. Tomasz Łykowski, lat 66, Gniezno
6. Dariusz Pospieszny, lat 46, Szewce
7. Justyna Gryczan, lat 43, Pyzdry
8. Wiesław Wojtczak, lat 58, Nowe Miasto nad Wartą
9. Piotr Białas, lat 41, Gowarzewo
10. Alicja Pieczykolan, lat 65, Śrem.

Lista nr 2 – Komitet Wyborczy Wyborców KONFEDERACJA I BEZPARTYJNI SAMORZĄDOWCY
1. Maciej Jóźwiak, lat 40, Środa Wielkopolska
2. Tomasz Banaszczak, lat 51, Kaczanowo
3. Wiktor Chicheł, lat 24, Śrem
4. Emilia Pawełczak, lat 24, Łubowo
5. Radosław Król, lat 34, Biedrusko
6. Marta Doga, lat 30, Środa Wielkopolska
7. Dawid Grzyb, lat 19, Gniezno
8. Izabela Głowacka, lat 49, Robakowo
9. Jakub Rakowski, lat 44, Witkowo
10. Danuta Giertych, lat 59, Szczodrzykowo.

Lista nr 3 – Koalicyjny Komitet Wyborczy TRZECIA DROGA POLSKA 2050 SZYMONA HOŁOWNI - POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE
1. Wojciech Jankowiak, lat 67, Skórzewo
2. Agnieszka Wiśniewska, lat 40, Dachowa
3. Jaromir Dziel, lat 63, Gniezno
4. Marek Baumgart, lat 53, Kobylnica
5. Tadeusz Bąkowski, lat 69, Kiszkowo
6. Julia Krakowiak, lat 40, Poznań
7. Ewa Kumor-Rybka, lat 55, Śrem
8. Edyta Zielińska-Stępa, lat 41, Zbrudzewo
9. Wioletta Kobeszko, lat 56, Suchy Las
10. Teresa Waszak, lat 67, Kołaczkowo.

Lista nr 4 – Koalicyjny Komitet Wyborczy LEWICA
1. Katarzyna Kretkowska, lat 65, Poznań
2. Anna Wnuk, lat 50, Orzechowo
3. Kamila Kasprzak-Bartkowiak, lat 42, Gniezno
4. Piotr Skrzypniak, lat 64, Brodnica
5. Katarzyna Kmieciak, lat 60, Swarzędz
6. Agnieszka Antkowiak, lat 54, Dymaczewo Stare
7. Mirosław Kowalczyk, lat 53, Poznań
8. Zbigniew Szymańskim lat 72, Kaźmierz
9. Jarosław Bobowski, lat 67, Gowarzewo
10. Krystyna Kubicka-Sztul, lat 70, Środa Wielkopolska.

Lista nr 5 – Koalicyjny Komitet Wyborczy KOALICJA OBYWATELSKA
1. Paulina Stochniałek, lat 47, Swarzędz
2. Marta Dzikowska, lat 41, Tarnowo Podgórne
3. Patrycja Przybylska, lat 31, Skórzewo
4. Wojciech Mikusiński, lat 52, Gniezno
5. Hieronim Urbanek, lat 64, Śrem
6. Iwona Janicka, lat 45, Puszczykowo
7. Piotr Kasprzak, lat 55, Swarzędz
8. Stanisław Waligóra, lat 61, Słomowo
9. Jowita Trzcielińska, lat 44, Poznań
10. Anna Świderska, lat 46, Suchy Las.

Lista nr 6 - Komitet Wyborczy STOWARZYSZENIE "BEZPARTYJNI SAMORZĄDOWCY"
1. Przemysław Grzegorek, lat 44, Koziegłowy
2. Iwona Chudyk, lat 67, Poznań
3. Sebastian Kozłowski, lat 37, Poznań
4. Agnieszka Górzyńska, lat 49, Czerwonak
5. Jacek Kowalczyk, lat 38, Krzyżówki
6. Anna Wielich, lat 52, Czerwonak.

Lista nr ?? – Komitet Wyborczy KOALICJA SAMORZĄDOWA OK SAMORZĄD
1. Paweł Przepióra, lat 45, Dopiewiec
2. Barbara Borowska, lat 61, Graby
3. Wojciech Kiełbasiewicz, lat 66, Kórnik
4. Weronika Hedrych-Ignaszak, lat 39, Psary Polskie
5. Piotr Kaczmarek, lat 49, Tarnowo Podgórne
6. Andrzej Wartecki, lat 67, Śrem
7. Paula Ziętkowska, lat 30, Środa Wielkopolska
8. Michał Kosiński, lat 60, Września
9. Jakub Wojtkowiak, lat 35, Owińska
10. Anna Tomicka, lat 68, Gortatowo.

Lista nr ?? – Komitet Wyborczy POLSKA LIBERALNA STRAJK PRZEDSIĘBIORCÓW
1. Damian Kwiatkowski, lat 40, Dąbrówka
2. Natalia Lisiewicz, lat 35, Bytkowo
3. Marta Szydłowska, lat 41, Śrem
4. Piotr Szablewski, lat 43, Trzemeszno
5. Arleta Grzechowiak, lat 55, Dominowo
6. Dariusz Narojczyk, lat 59, Niepruszewo.


Fot: Janusz Ludwiczak

Komentarze (219)

28-03-2024 21:41:50
1234
Panie Burmistrzu a co z aferą w Zakładzie Komunalnym
25-03-2024 23:05:04
@@myślacy
Chaotyczny bełkot przepełniony nie tylko wycieczkami osobistymi, ale pseudointelektualnymi wstawkami bardzo przypomina sposób wypowiadania się byłego radnego. Obym się mylił…
25-03-2024 19:29:01
Waldemar
Myślący proponuję zmienić dawkowanie leków!
25-03-2024 12:50:31
@myślacy
A w tą niedzielę to tak zapłacili, że aż palma im odbiła . Napiszę to takie jedno zdanie potem pójdzie pokazać żonie w sekrecie , potem ogląda to 100 razy w internecie , potem se golnie pod golonkę i apiać od nowa . W punkt– dla sporej części niedietetycznej albo to lans albo zabawa w prostych ludzi. Taki trochę dziennikarz na weselu. Rzadko tu padają nazwiska prawdziwych społeczników, przygotowywanych merytorycznie, dysponujących czasem aktywistów. Mało podczas tych licznych docinek pochwał dla postawy pana Kubiaka (oczywiście Przemysława), pana Frąckowiaka, pana Bilskiego. A co do dyskusji ile kto czasu mówił na sesji? Najważniejsze sprawy odbywają się na jawnych komisjach. Oczywiście można tą dyskusję przenieść ponownie na salę jak robią to panie Dudzińska Domżalska i tak dalej. Są radni którzy świetnie pracują w terenie, ale stłamszeni są ujadaniem watchdożyc, nie mają takiej polszczyzny, wolą działać niż się popisywać słownie
25-03-2024 09:12:28
@ @Myslący
Nie dość, że nam płacą w niedzielę, to jeszcze x2 za pracę w weekend :) Zadowolony?
24-03-2024 15:36:07
@Myślący
Bardzo Ci współczuję, że nie potrafisz w ludziach dostrzegać bezinteresowności. Z wypowiedzi wynika, że nie znasz nowych kandydatów. Wyobraź sobie, że są ludzie, którym chce się coś pozytywnego robić, których obchodzi gmina i dobro nas wszystkich, bo tak są wychowani i takie mają wartości, w przeciwnym razie nie byli by sobą. Znam takie osoby i cieszę się, że startują.
24-03-2024 15:21:05
@Myślący
Wam płacą w urzędzie za pracę w niedzielę ?
24-03-2024 14:20:29
@myślący
Lepsze są wykształcone i kompetentne gwiazdy niż nierni ale wierni :)
24-03-2024 10:57:46
Myślący
Serdeczne gratulacje dla wszystkich odważnych startujących w wyborach. Narażenie się na oceny społeczeństwa nigdy nie jest proste i podziwiać należy tych, którzy bezinteresownie chcą nieść dobre zmiany. Martwi mnie jednak to, że wśród nowych kandydatów nie widzę nikogo kto miałby się w ta definicję bezinteresowności wpisywać. Pan Łabędzki? Niestety moim zdaniem to wybór z deszczu pod rynnę. Narcystyczny rys osobowości, aż kłuje po oczach. Pięknie na zewnątrz, ale czy oprócz wystawiania swojej osoby na scenie ma coś do zaproponowania nam- zwykłym mieszkańcom? Myślę, że problemy zwykłych ludzi go nie dotyczą i nigdy ich nie zaznał :) A jego kandydatura w wyborach to kolejne „widzimisię” żeby mieć swoje 5 minut. Pani Magda Grzelak podobnie. Nigdy nikt o niej nic nie słyszał, a teraz pomysł o byciu radną. Pewnie opieka nad dzieckiem w domu i zmęczenie z tego powodu (czego nie podważam) oraz nuda sprawiła że Pani zdecydowała się kandydować :) będziemy mieć w radzie same gwiazdy, szkoda że świeca tylko dla siebie.
24-03-2024 10:29:08
Piter
Poparcie NOG to głos nie tylko na kandydata "słupa". To głos na całe rodziny i siatkę zależności. Wystarczy zerknąć kto jest zatrudniony w urzędzie i instytucjach przy nim działających. Skala tego jest ogromna. Zastanówcie się, czy im zależy na mandacie dla dobra mieszkańców, czy dla dobra swojej rodziny. Oni startują, bo muszą.
24-03-2024 09:19:15
Biegacz
Jakie to smutne, że nawet fajne zawody sportowe potrafią być popsute przez politykę. Wszyscy skupiali się na autopromocji, Szał przechodził samego siebie z burmistrzami na czele.
23-03-2024 23:18:51
@Mieszkańcy Kostrzyna
W historii gminy Kostrzyn nie było takiego olewania obowiązków radnego, ale taką uchwałę o dietach sobie przyjęli, że pomimo tego, że nie chodzą na sesje, to otrzymują co roku wyższe diety, skandalem jest, że Hojeński pojawił się kilka razy w Urzędzie w 2021 r. (6 nieobecności plus 4 - praca zdalna) i otrzymał więcej diety niż w 2020 roku (kilkanaście tysięcy zł, co widać w oświadczeniach majątkowych). Co do statystyk, wysokość diety nie zależy od ilości komisji, do których radny się zgłosił. Przeciętnie radni zgodzili się na prace w 2 lub 3 komisjach, Hojeński tylko w jednej (minimum), widać, że nie chce tracić czasu i szkoda, że nieobecności radnych podczas posiedzeń Komisji nie są naliczane przez E-Sesja, podobnie jak 4 sesje z 11 listopada. Statystyki pokazują, że Bilski 7 nieobecności na sesjach, Wojciechowski coraz rzadziej bywa - 13 nieobecności, Hojeński - 15 nieobecności. A kasa płynie, czy się stoi czy się leży.
23-03-2024 22:20:25
Ździsława
Miałam głosować na OK Samorząd. Pan Łukasz Szał ma mój głos. Dzisiaj zobaczyłam spot reklamowy gdzie Pan Leszek Wojtasiak startuje z tego samego tzw. klubu OK Samorząd. To znaczy że OK to odłam Platformy Obywatelskiej. Pan Wojtasiak to zagorzały zwolennik p.Tuska. Przykro mi ale jeżeli tacy ludzie są w tym klubie to ja się pod tym nie podpisuje. Panie Łukaszu jak najdalej od takich ludzi chyba że to Pana środowisko.
23-03-2024 21:16:58
Parafianin z bł. Jolanty
Kolejny cud wyborczy w Kostrzynie …. Demonstracyjna pobożność niektórych osób … Publiczne nabożeństwa, epatowanie modłami i drogami krzyżowymi …. A Jezus w Ewangeli mówił : „ Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. „ Można być pobożnym bez zdjęć na Facebook’u ….?
23-03-2024 10:44:32
Gdzie ja zyję
A ja zaglosuję tylko na kandydata który nie będzie podlizywał się czarnej kościelnej kaście.Ament
22-03-2024 23:08:23
@Mieszkańcy Kostrzyna
A ile w tych niby obecnościach było jeszcze sesji zdalnych? Komputer włączony i sesja leci.
22-03-2024 20:42:52
Mieszkaniec Kostrzyna
Faktycznie aktywność naszych radnych jest imponująca. Pani Dudzińska wynik imponujący. Za duża aktywność więc została wrogiem nr. 1. Pan Kowalski walczył o swoje ale pokazali mu miejsce w szeregu. Przeszedł na stronę większości. Radni z centrum miasta to już zupełna porażka. W sumie 46 min. aktywności na sesjach. Średnia u p. Wojciechowskiego to 2 minuty na rok. Rekord świata. Pan Bilski trochę lepszy wynik. Taka paraolimpiada. Więc nasuwa się pytanie do czego potrzebny jest radny.Podnieść rękę na głosowaniu potrafi każdy zadać trudne pytanie już nie! Ciekawe jak myślą mieszkańcy. Idźmy na wybory.
22-03-2024 19:43:38
Mieszkaniec ul. Mickiewicza
Przeglądałem na stronie kostrzyn.esesja.pl statystyki dotyczące aktywności naszych radnych - bezradnych. Zajrzyjcie tam, bo można dojść do ciekawych wniosków. Na ilu sesjach rady od 2018 roku nieobecni byli nasi radni - bezradni i ile łącznie minut wypowiedzi mieli na wszystkich sesjach, w których uczestniczyli? Strażak maratończyk Banaszak - wysoka obecność (obecny na 69 sesjach przy ogólnej liczbie 71 sesji), ale wypowiedzi ogólnej łącznie 19 minut!!! Cieniutko Hojeński - frekwencja skandaliczna 56/71, wypowiedzi łącznie 75 minut Bilski - frekwencja 64/71, wypowiedzi 36 minut Knopkiewicz - 68/71, wypowiedzi 21 minut Wojciechowski - 58/71, wypowiedzi 10 minut!!!!! Reprezentują was ludzie którzy przez ponad 5 lat wypowiedzieli się w waszym imieniu tylko tyle minut !!! Zastanówcie się czy powinni oni dalej zasiadać w radzie jeżeli zamierzają być dalej tak nieaktywni … Rekordziści w wypowiedziach - Kowalski (67/71 i 132 min wypowiedzi) oraz Dudzińska (61/71 i 254 min wypowiedzi!!!). Brawa dla nich !!
22-03-2024 19:14:41
@Zniesmaczony
Demokracja w gminie ma się dobrze. Pani w Siekierkach ma mój demokratyczny głos :)
22-03-2024 18:26:28
Zniesmaczony
Nominatki partyjne ze Starego Oblicza Gminy boja się stanąć do debaty w Siekierkach … Demokracja w gminie Kostrzyn pełną gębą ! Mam pytanie czy panie kandydatki w trakcie spotkania z mieszkańcami Siekierek będą miały słuchawki w uszach , a Biskupski będzie dublerem ?
21-03-2024 22:51:52
@Mieszkaniec
Jeśli to prawda to już współczuję nauczycielom i uczniom …. Czyżby to była ucieczka z tonącego okrętu ???
21-03-2024 11:56:16
Mieszkaniec
Czy to prawda że Pan Biskupski jest szykowany na dyrektora szkoły podstawowej nr.1.
21-03-2024 10:13:46
do wielomałpy okręg 12
Czyli Samorząd OK poszedł utartą droga. Polityczne spady z PO próbują przekonać naiwnych o tym, że są "niezależni" i "samorządni". No nie, nie są OK :) wystarczy popatrzeć jakim politycznym kurkiem na wietrze jest pan Czajka.
21-03-2024 09:53:33
@ do @,okręg nr 12
Szymek przygarnął wielu byłych funkcjonariuszy z poprzedniego utroju i ich potomków. Wątpię aby oni pozwolili na zbliżenie z PISem :) To partia "bez wyrazu", sama nie wie czego chce. Tak się ustawia jak wiatr wieje. Zresztą PSL robi to od 100 lat :)
20-03-2024 23:00:39
@oś. Grunwaldzkie
Masz racje , dajcie już spokój Bettinie… na jej postać trzeba spuścić zasłonę milczenia … Są tez inni radni którzy nadają się do natychmiastowej wymiany . Np.. bez wyrazu Pałka , niemowa z Siekierakow, pisowski „asystęt „, drewniany przewodniczący , wioskowy didżej , Kotarski , radny bezradny z rynku , sołtys, pan magister z apteki , nijaki Stasiński … w tej radzie chyba tylko dudzinska i Kowalski maja coś do powiedzenia , choć Kowalski podobnie jak jego idol kukiz tez się sprzedał …
20-03-2024 22:38:13
@Osiedle Grunwaldzkie
Masz rację, większość radnych nic nie robi, nie chodzi na sesję i jest do wymiany. Betina razi brakiem znajomości prawa, a zrobiono z niej przewodniczącą komisji skarg i wniosków. Ręka rękę myje, wszystkie skargi mieszkańców są negatywnie rozpatrywane, nie odczytuje ich w ogóle podczas sesji, ani nie są publikowane, to jest bezprawie w stylu,"nie mamy pańskiego płaszcza i co nam zrobisz", a za to ma zdjęcie przy jadłodzielni i promocję na koszt gminy. Za publiczne pieniądze opłacana jest "brudna robota", ta pani nigdy nie opowiedziała się po stronie mieszkańców, zawsze negatywnie.
20-03-2024 22:28:40
KaMama
Po prostu to pokazuje jak wiele osób ma jej dosyć.
20-03-2024 22:00:24
Osiedle Grunwaldzkie
Jesteście państwo nudni i monotematyczni,flaki z olejem. Może zmienicie temat na coś ciekawszego,odnoszę wrażenie,że mamy 1 kandydatkę do rady. Naprawdę tak się jej boicie,że poświęcacie tej pani 90%wpisów.Specjalista powiedziałby,że macie bardzo niską samoocenę.To nie kandydatka z mojego okręgu,ale za reklamę powinna państwu podziękować.Jesteście lepsi od Republiki hahaha
20-03-2024 21:56:05
do @,okręg nr 12
O ile dobrze widzę w telewizji, a teraz telewizja ponoć nie kłamie, Hołowni bliżej w sprawie aborcji do PISu niż do lewicy ..
20-03-2024 21:10:00
Zosia
@ kostrzynianka nie pisownia jest ważna ,ale to ze matysek narobił 100 milonów długów sprzedał działki bogate dla gminy ,burmistrzowie po 20 tys co miesiąc, marionetki 0d 1300zł do 2000 zgodzili sie
20-03-2024 20:34:12
@okręg nr 12
Hipokryzja jest normą! Kandydatka do powiatu z partii SzymkaMamTalent też siedzi w pierwszej ławce (z klęcznikiem)...
20-03-2024 20:14:30
Piasta
P.Beata to za wszelką cenę ma parcie na tzw. szkło, zaistnieć nieważne jak ważne, żeby było głośno głośno i jeszcze raz głośno. Nieładnie p.Beato przypisywać sobie zasługi, z którymi niewiele Pani miała doczynienia.
20-03-2024 19:10:27
@Okręg numer 12
Drogi Panie - strajk kobiet był sprzeciwem skazywania kobiet na rodzenie zdeformowanych i nie mających szans na życie płodów, ale co pan może o tym wiedzieć ? To nie wy jesteście w tej sytuacji. Organizowanie koncertów kolęd przyciągały wielu mieszkańców... co ma jedno do drugiego ? Życie nie jest czarno-białe. Proszę się zastanowić nad swoją wypowiedzią, gdyż jest ona niesprawiedliwa i bardzo krzywdząca. Brawo Pani Beatko za taką inicjatywę.Jak widac - ludzie nie potrafią niczego docenić
20-03-2024 16:25:42
Okręg nr 12
Nie ukrywam, że popieram Pan Burmistrza i dlatego też w ostatnich wyborach głosowałem na Panią Jankowiak. To był mój ostatni głos oddany na tę Panią. Liczą się dla tej Pani tylko wpisy w mediach społecznościowych, a nie działanie na rzecz mieszkańców. Ta Pani organizowała strajk kobieta, a następnie koncert kolęd. Hipokryzja, nic więcej. A mowi się przecież, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.
20-03-2024 14:44:28
Kostrzynianka
@Zosia Przepraszam za pomyłkę, winno być: celownik liczby mnogiej wyrazu "marionetki", to jest "marionetkom". Pozdrawiam
20-03-2024 13:36:40
Kostrzynianka
@Zosia Chcąc krytykować innych, proponuję najpierw popracować nad odmianą rzeczowników! Wyraz "marionetka" celownik l.m. to "marionetkami". Pozdrawiam
20-03-2024 11:47:54
Holk
Pani Betina jest skuteczną radną
19-03-2024 23:02:54
Zosia
Marionetką dziękujemy głosują jak matysek każe ,żadnego zainteresowania sprawami mieszkanców tylko dieta ważna
19-03-2024 22:04:35
@młody
moze pozostałe komitety nie funkcjonują jak stada baranów i nie potrzebują ręcznego sterowania ?
19-03-2024 21:15:13
Romek
P.Renatko kiedy będzie Pani odwiedzać swoich wyborców-czekam z kawą.
19-03-2024 20:09:44
Młody
Nowe Oblicze Gminy ma dwóch liderów to już wiem. Pozostałe komitety jakich mają liderów?
19-03-2024 19:27:14
Wyborca
Jeste problemem tuska i głosuję na Matyska :)
19-03-2024 17:51:15
DW: Urszula Kamczewska
Pani Urszulo, kręgosłupy moralne? Serio? Proponuję herbatkę na uspokojenie. Zapewniam Panią, że o żadne koryta nikt tu nie walczy, oprócz urzędników, w tym Pan Burmistrz Szymon Matysek i jego zastępca Waldemar Biskupski, ponieważ oni zarabiają przeszło 20 tysięcy. Obecni radni nawet nie mają swoich programów, idą "duchem partii" w tym przypadku komitetu, i tak będzie przez kolejne 5 lat, jeżeli zostaną dalej wybrani. Jest alternatywa dla Gminy Kostrzyn, można obalić obecnie panującego Burmistrza, poprzez skreślenie NIE przy jego nazwisku, a następnie liczyć na to, że nie zostanie ponownie wybrany przez Radę Gminy.
19-03-2024 17:44:51
@Krysia z Piasta
"Aktywności, jakie zainicjowała" - to najlepszy hit i beka śmiechu. Inicjatorem kina społecznościowego było STOWARZYSZENIE GMIN I POWIATÓW WIELKOPOLSKI, które składało wniosek dla 26 gmin. Gmina Kostrzyn się podpięła. Pomysłodawcy jadłodzielni nikt w gminie nie podziękował i nie była to radna Betina, a żarówki LED to w całej gminie wymieniane. Bardzo się widocznie napracowała, lepsze światło do zdjęcia miała.
19-03-2024 17:30:24
Kij w mrowisko
Czy Betina i Kuba nie trąbili w tę samą włoską trąbę? Myślałem,że sympatyzują...
19-03-2024 17:15:04
OMG
Do Krysia z Piasta - ma Pani rację, Pani Beata jest miła - fałszywie miła, myślę że takie określenie będzie trafne. A jeżeli chodzi o określenie "życzliwa" to proszę wygoglować i sprawdzić co oznacza to słowo, bo raczej nie określa cech Pani Beaty. Ale oczywiście, ile osób tyle opinii. Pozdrawiam
19-03-2024 17:14:30
Wyborca
Mi Matysek komuny nie przypomina. Za to Ci, którzy są w nurcie "obecnie rządzących na szczeblu centralnym" tą komunę mi przypominają!
19-03-2024 16:07:48
Krysia z Piasta
Pani radna Beata jest miłą, życzliwą osobą, zawsze była pomocna kiedykolwiek się do niej zwróciłam - a aktywności jakie dla nas zainicjowała zasługują na pochwałę i radość dla mieszkańców - Kino, oświetlenie naszych ulic LED super a jadlodzielnia to wspaniała inicjatywa dla mniej zamożnych osób które korzystają. Pani Beatka ma mój głos i moich sąsiadów
19-03-2024 15:28:50
@Urszula Kamczewska
Pani „Urszulo”…. O żadne koryta nie walcze i nigdzie się nie pcham … Jestem wyborcą i co więcej nie należę do „młodego pokolenia”. Mieszkam w Kostrzynie i doskonale pamietam aktywność polityczna pani Barbary w tamtych czasach . Nie widzę w tym żadnego „ hejtu „ tym bardziej ze pani pedagog nie wypiera się swojej przeszłości politycznej … Pani uwagi są nietrafione ….. skoro Pani Barbara wypowiada sie publicznie na temat wyborów i głośno popiera jedna opcję , to powinna liczyć się z krytyka … ja się do polityki w Mosinie nie mieszam i panią Basie proszę o to samo. Mi rządy Matyska i Biskupskiego przypominają komunę z która walczyłem . Może osobom bardziej zaangażowanym w tamten system taka władza się podoba , ale mi nie …
19-03-2024 14:35:12
Urszula Kamczewska
Jestem zażenowana Państwa postawą.Atakujecie personalnie Panią Barbarę ponieważ podpisaĺa się z imienia i nazwiska.Nie macie szacunku do nikogo.Hejterzy bez moralnych kręgosłupów. Piszecie o"korytach",sami o te"koryta"walczycie wszelkimi metodami.Wiadać młode pokolenie nie wie co to szacunek.Może pani pedagog na emeryturze,która jest tu bardzo aktywna poprze mnie w tej kwestii.
19-03-2024 11:10:27
@Barbara Czerniejewska
Była Pani aktywną członkinią PZPR i może z tego wynika Pani wyjątkowa podatność na propagandę …. Proszę zapoznać się z dokumentami i poczytać o zadłużeniu gminy Kostrzyn … może wtedy otworzy Pani oczy ! Przez lat była Pani radną w powiecie więc umiejetność czytania ze zrozumieniem i analitycznego myślenia przynajmniej w teorii powinna Pani posiadać … Chyba od wielu lat nie mieszka Pani w Kostrzynie ….. dlatego nie rozumiem dlaczego pisze Pani o „naszych rządzących” … tak mogła by Pani pisać o włodarzach z Mosiny …. Proszę zająć się swoim radyjkiem oraz wspominkami ma Facebooku i nie wtrącać się do spraw NASZEGO miasta …
19-03-2024 11:02:22
Ulma
Jeszcze komunistów brakowało na tej stronie...
19-03-2024 10:49:49
do Wyborca okręgu 12
Mylisz się. Radni mają obowiązek uczestniczyć w sesjach i pracach komisji. Żaden udział w żadnej imprezie gminnej nie jest obowiązkowy.
19-03-2024 10:38:26
@Wyborca okręgu 12
Wierutna bzdura, że obowiązkiem jest bywać na imprezach. Betina daj sobie spokój! Przeciwnie, należy zachować dystans i zbierać informacje od mieszkańców na temat organizowanych imprez, które nie zawsze są dla nich dostępne. Bywanie na imprezach, za które płaci gmina i lansowanie się, za publiczne pieniądze, Organizowanie koncertów na koszt gminy/niby charytatywnie, przypisywanie sobie skutków pracy innych ludzi i żerowanie na tym, to wszystko obserwujemy od dłuższego czasu i mamy dosyć! Ludzie nie mogą na to już patrzeć! Chcą zmiany!
19-03-2024 10:03:11
Wyborca okręgu 12
@Waldemar jeśli się dobrze orientuje to p.Jankowiak jest członkiem Komisji Oświaty,Kultury i Sportu. Obowiązkiem każdego członka Komisji jest bywanie na imprezach Gminnych. Każdy lubi coś innego jedni lubią kulturę i sztukę,a inni zabawki +18.
19-03-2024 09:52:07
Ździsława
Pani Barbaro jak było a jak jest każdy widzi. Jakie zadłużenie było a jakie gigantyczne jest teraz to już widzi ten co się interesuje. Reszta przymyka oko.
19-03-2024 07:08:12
Barbara Czerniejewska
Dlaczego tak dużo anonimowych komentarzy?nie wstydzę się tego co myślę,co piszę.... podziwiam Kostrzyn....a to dzięki naszymi rządzącym.... spójrzmy obiektywnie....jak było...a jak jest...
18-03-2024 22:43:00
Haha
Do Pist - pani Beata ma program wyborczy "Chcesz nauczyć się być fałszywym zagłosuj na Beatę Jankowiak" Lepszego programu nie zaprezentuje, to Pani/Panu musi wystarczyć. Pozdrawiam
18-03-2024 21:52:17
On
Nie głosuje na Matyska, bo tak naprawdę gminą despotycznie rządzi Biskupski, niewybrany przez mieszkańców. Dobrali się w korcu maku! Nie słuchają głosu rozsądku! Wysprzedają majątek gminny, oddają operatorowi prowadzenie przedszkola, a mieszkańcy gminy ponoszą koszty, bo się nie chce pracować! Po wyborach zobaczymy co zrobią z Zakładem Komunalnym. Po ostatnich wyborach okazało się, że wcale nie 100% na tunel, tylko niecałe 25% z 60 mln zł i zamknięte przejazdy w maju 2019 r., do tego źle przygotowany projekt i palowanie pod drogę na byłym jeziorze Pło. Jeśli po czymś takim jeszcze ludzie nie zagłosują na NIE, to pójdą na całość!
18-03-2024 21:51:19
Waldemar
Betina to pierwsza imprezowniczka Kostrzyńskiej rady. Bycie radnym nie na tym polega.
18-03-2024 20:59:51
Gangster
@Wiktoria Suchorska - nie potrafię składać oświadczeń majątkowych - dlatego nie skusiłem się wystartować! Pasuje?
18-03-2024 20:54:54
13grudnia
Po co wam debaty skoro obietnice to "wyborcza przenośnia" :)
18-03-2024 20:42:08
Pist
Czy program wyborczy Pani Beaty Jankowiak to ciągle imprezowanie na Gminnych imprezach, wrzucanie zdjęć i bawienie się kosztem mieszkańców ? Bo innego programu nie zaprezentowała.
18-03-2024 20:38:52
@Wiktoria Suchorska
Trawa po mojej stronie jest zawsze najładniejsza!
18-03-2024 19:53:38
Grzegorz
Wazelina ty już chyba dawno Matyskowi weszłaś tam gdzie światło nie dociera.
18-03-2024 19:26:23
@ Jan Kowalski
Tyle, ile zgodzi się zapłacić ten, kto chce zawiesić baner
18-03-2024 19:25:09
Dzień bez wazeliny
To dzień stracony
18-03-2024 17:59:38
Jan Kowalski
Czy ktoś wie ile można zarobić za użyczenie płotu na zawieszenie banera kandydatów???
18-03-2024 16:55:41
Wazelina
Ale wam żyła wychodzi ,że ludzie wolą Matyska. No tak jest spoko facet i już.
18-03-2024 14:31:51
Wiktoria Suchorska
A co do liczenia wynagrodzeń czy to radnych, czy burmistrza: proszę pamiętać, że wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma, trawa po drugiej stronie płotu jest zawsze bardziej zielona, a cudze pieniądze się łatwo liczy ????, itd. Dobrego dnia :-)
18-03-2024 14:30:35
Wiktoria Suchorska
Z ciekawości spojrzałam na to, co się dzieje w komentarzach, bo to zwykle więcej mówi niż artykuł, który tylko opisuje, a nie komentuje rzeczywistość. To co mnie zastanawia najbardziej, pomijając treści, sympatie, antypatie i kompletnie nieukrywane niechęci, to fakt, że ani jedna osoba nie ma odwagi się podpisać pod swoimi opiniami. Myślę, że to jest jedna z przyczyn, dla której tak niewielu kandydatów się zgłosiło w poszczególnych okręgach. W internecie, anonimowo każdy jest wybitnym znawcą lokalnych problemów i małomiasteczkowej polityki. Trochę to dziecinne, z braku lepszego określenia. @Młoda Mama czepia się filmiku i zanieczyszczenia środowiska (swoją drogą, sprawdziła Pani, czy to nie elektryk ?????) - może słusznie, ale gdzie Pani była, jak jakiś oszołom uprawiał sobie rajdy po Kostrzynie?... @Konfederata jest takim patriotą (podziwiam miłość do ojczyzny), że aż się wstydzi przyznać jak się nazywa... @Gangster: skoro to taki "hajs", lans i biznes, co Ciebie powstrzymało przed kandydowaniem?...@Mieszkanka: właśnie, dyskutujmy, a nawet kłóćmy się, ale nie obrażajmy nawzajem. Różnice poglądów zawsze prowadzą do lepszych rozwiązań pod warunkiem merytorycznej dyskusji, a nie odwoływania się do 4 pokoleń wstecz, aparycji, czy stanu majątkowego. @Stąd: po przeczytaniu tego wszystkiego w pełni się zgadzam: mnie też nie zaskakuje, że ludzie chcący coś dobrego zrobić dla lokalnej społe
18-03-2024 12:20:09
@mieszkaniec gminy
Z chęcia obejrzę / posłucham debaty. Ale najpierw trzeba przedstawić program ... Program opozycji z grubsza znamy. Nie wiemy jednak nic na temat programu Starego Oblicza Gminy . Najpierw prosimy o konkrety , potem debata. No chyba że programem Starego Oblicza ma być to co w poprzedniej kadencji ,czyli jeszcze więcej wazeliny i fotek w mediach społecznościowych , niezadawanie burmistrzowi trudnych pytań, bezmyślne podnoszenie ręki w głosowaniu za każdym projektem burmistrza , hejtowanie opozycji , dalsze zadłużanie gminy.
18-03-2024 12:15:44
Mieszkanka
Z jakim programem idą do wyborów kandydaci Nowego Oblicza Gminy? Do daty głosowania niecałe trzy tygodnie , a ci ludzie nie przedstawili jak dotąd żadnych pomysłów. Jedyne co robią to chwalą się "osiągnięciami" z ostatniej kadencji, brakuje jednak ich propozycji na kolejną kadencję. Panie Burmistrzu i Panie Zastępco, czy wam nie wstyd ? Firmujecie tych kandydatów , popieracie ich na plakatach. Dlaczego nie przedstawiacie żadnego programu ?
18-03-2024 09:27:56
Mieszkaniec gminy
Jako mieszkaniec gminy Kostrzyn chciałbym by odbyła się debata pomiędzy kandydatami, i takiej deklaracji oczekuję od wszystkich zgłoszonych komitetów.
18-03-2024 08:41:55
StarszyNiżMłody
@Młody - WSZYSTKO mam w domu za gotówkę (włącznie z domem budowanym systemem gospodarczym przez 9 lat). Złota rada: nie wydawaj niezarobionych pieniędzy :)
18-03-2024 07:10:50
@Młody
Hahaha. Burmistrz wziął kredyt na ciebie, ty go spłacasz, pstryknal sobie serie fotek do tego na twój koszt, a ty się z tego cieszysz. Hahahaha. Twoja komisja wyborcza jest na Jagodnie.
17-03-2024 23:25:52
Paweł
Matysek i Biskupski ruszyli do kontrofensywy. Grunt pali się pod nogami.
17-03-2024 22:36:32
Hehehe
Matysek na TAK!
17-03-2024 22:21:09
Młody
Pan Matysek jest najlepszym kandydatem.A jeśli piszecie o kredytach,wszystko w domu macie za gotówkę?Kostrzyn to nasz "dom".Od kiedy p.Matysek rządzi jesteśmy zadowoleni,zawsze byliśmy olewani. Młodzi.
17-03-2024 22:13:42
Marek
A można radnych podpytać, czym tam się skończyły z pompą zapowiadane programy nauki dla Ukraińców? Czym, czym? Fiaskiem? A żłobki po 41 zł jeszcze aktualne? Bo nie nadążamy za zmianami na gminnej stronie. Czy tym radnym coś wogóle wyszło? Czy nie czas przeprosić i odejść?
17-03-2024 21:26:15
@PozdrawiamOpozycję
To już tak źle, że się musisz chwalić? Mój głos na pewno na NIE przy Matysku! Daję szansę na wybór Radzie!
17-03-2024 21:20:54
Miku
Mój też ! Na NIE !
17-03-2024 21:06:27
Stanisław
Matysek ma też nasz głos. Ale połowa rady jest do wymiany. Tylko tak można osiągnąć najlepszy wynik dla wszystkich mieszkańców gminy.
17-03-2024 20:53:31
tadziu
Jaki to interes w gminie na komisji zmiany budowanie mieszkan tarasy gminy w poniedziałek w gminie w srode na sesji bo to sąmsiad inni czekaja jak pieski rok lub dwa ciekawe ile mieszkan ma rodzina
17-03-2024 20:33:27
PozdrawiamOpozycję
Matysek ma mój głos!
17-03-2024 18:56:24
@Magda
Za to Aktywni Razem z pełnomocnikiem Stasińską nie wystawili żadnego kandydata. Czyżby nikt nie chciał szkodzić opozycji? Wielka porażka obozu rządzącego a jakoś o niej cicho! 7 kwietnia wystarczy głosować na NIE przy nazwisku Matyska. Burmistrza wybierze Rada!
17-03-2024 18:38:33
zen001
Czytam komentarze i nie widać, żeby cokolwiek mogło się w tym mieście i gminie zmienić. Nadzieja tylko, że gorzej już być nie może. Nie zamierzam nikogo oceniać, bo można oceniać kogoś, kto cos robi. Nie ocenia się ludzi, których jedyną wizją jest być. Dziwi mnie tylko, że ktokolwiek chce startować w tych wyborach, szkoda czasu i zdrowia. Tutaj wymienić trzeba wszystkich, którzy w ostatniej kadencji byli w radzie gminy. Zacząć należy od burmistrza, jego zastępcy. Potrafią zadłużać gminę i przepisywać planowane zamierzenia z roku na kolejny rok przez parę lat. Wszystko to smutne. c gminę
17-03-2024 18:22:11
Magda
Tak czytam te wasze komentarze - naprawdę dajcie sobie spokój. Opozycja dała totalnej d... Nie potrafili wystawić 8 kandydatów do rady, nie potrafili wystawić kandydata na burmistrza... Jasne, ktoś kto ma swoje zdanie od razu jest od ekipy burmistrza... Cóż zdecydują mieszkańcy 7 kwietnia przy urnach.
17-03-2024 17:51:59
mieszkanka
Gdy rozum spi , budzą się upiory. Świadczy o tym wysyp prostackich komentarzy tutaj i na Facebooku. Komentarzy , które mają zohydzić w oczach opinii publicznej niezależnych kandydatów, obrażając ich i ich rodziny , sugerując niestworzone układy i spiski . Wszystko po by by uszczknąć pare głosów konkurencji . Jeden wielki ściek.
17-03-2024 14:53:19
Biznes
Ale jaja, ale jaja :)
17-03-2024 14:29:55
@Stąd
Po otwarciu Urzędu 13-go wylało szambo, pełne buty i pychy. Urząd zaczął pracę. Zaatakowano kandydatów w obronie koryta i absolutnej władzy. To ma być nasz reprezentant w gminie, gdzie tyle mądrych ludzi? Szacunek dla tych, co się odważyli, nikt im za kampanie nie płaci, robią to na swój koszt i jeszcze muszą stawiać czoła nadużyciom tych, co przy korycie. Książeczki i filmy reklamowe na koszt gminy, nie brzydzi Was to, w jaki sposób są wydawane nasze publiczne pieniądze? Brak informacji na stronach gminy, by wyciąć konkurencję, naciski na kandydatów, by się wycofali, ludzie się boją despoty - dla mnie to patologia! Ci co to popierają powinni się wstydzić!
17-03-2024 14:07:07
Jerzy
Jagoda po przeczytaniu twojego wpisu nie wiem czy się śmiać czy płakać. Znam wielu kostrzyńskich radnych i w wielu luźnych rozmowach po spożyciu pewnych trunków nie raz się słyszało że ważne że kasa wpływa. A twoje stwierdzenie że takie pieniądze wydasz na stacji benzynowej w tydzień to mnie rozłożyło. Znaczy na paliwo miesięcznie pięć tysięcy Ci nie starczy. Widać daleko masz do pracy. A godzinowo mówisz to drugi etat. Średni etat to 170 godzin. Więc zastanów się nad tymi bzdurami bo ludzie jednak mają rozum.
17-03-2024 12:04:06
Sprostowanie
Oj, oj. Ktoś tu próbuje wprowadzić wyborców w błąd. "Cudzoziemcy" nie mają w Polsce praw wyborczych i nie mogą startować w wyborach samorządowych. To są wpisy na granicy pomówienia. Panowie radni. Prośba o dokształcenie w trybie pilnym.
17-03-2024 10:57:40
Jagoda
@Jerzy uwierz dieta radnego jest tak niewielka,że na pewno nie jest to motywacja dla objęcia funkcji. Na stacji benzynowej wydasz to w tygodniu.Nie wem czy się orientujesz,ale praca radnego to nie tylko sesje to prace w komisjach i dodatkowe obowiązki w terenie.Godzinowo jest to drugi etat.
17-03-2024 10:36:23
Stąd
Widzicie drodzy kandydaci ile w ludziach jest podłej zawiści,wcale się nie dziwię że w niektórych okręgach jest tak mało kandydatów.Czytając komentarze tych sfrustrowanych miernot zarzucających wam chciwość wcale nie dziwię się że ludzie chcący coś dobrego zrobić dla swojej lokalnej społeczności dwa razy zastanowia się czy warto.Niemniej za waszą inicjatywą i zaangażowanie bardzo wam dziękuję,a miernotami radzę się nie przejmować tylko robić swoje.Zawiść ludzka zawsze była i będzie.
17-03-2024 09:08:09
Grzegorz
Radni się cieszyli tutaj, że opozycja nie obstawiła wszystkich komitetów, a wyobraźcie sobie na jakim poziomie musi być lokalna demokracja, skoro rządzący przez ostatnie 115 lat ludzie nie podjęli decyzji, żeby w ramach procesu demokratycznego, wystawić w pustych okręgach chociaż 2 swoje osoby. Tak żeby mieszkańcy mieli choć jakikolwiek wybór? Jak nie ma sporu z oponentami, to niech chociaż będzie spór wewnątrzpartyjny. Ale będzie.
17-03-2024 06:37:53
Zosia
Szkoda, że pan który tak chętnie poucza jak jeździć samochodem, sam nie potrafi własnego dziecka nauczyć jaka to bezpieczna odległość od pojazdu. Może by wyhamowała.
16-03-2024 16:51:22
Jerzy
Po wpisach widać że część radnych jest przerażona że może stracić comiesięczny dopływ gotówki. A przecież są kredyty na mieszkania i na samochody. Tu są potrzebni ludzie dla których pieniądze to nie główny priorytet.
16-03-2024 16:29:20
Głos rosądku
Przestańcie !!!Dorośli ludzie obrzucacie się błotem. Macie coś do powiedzenia face to face sobie wyrypajcie. Tchórze mądrzy tylko za plecami kogoś-czegoś!!! Nie wstyd wam co wy sobą reprezentujecie!!! Większość się zna i brak wam cywilnej odwagi,spotkajcie się na debacie komitetów.? Niby tacy kulturali,elita.No właśnie tylko niby.
16-03-2024 13:12:56
@Racjonalista
Celowo wprowadzasz w błąd mieszkańców? Rozdział 3 Ustawy o samorządzie gminnym: "Rada gminy kontroluje działalność wójta, gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych gminy". Oczywiście, obecnie kontrola jest żadna, nikt już nie ma złudzeń po tym co nawywijane, ze dla Ciebie lepiej by mieszkańcy nie mieli kontroli nad swoim majątkiem. Hulaj dusza piekła nie ma, po nas choćby potop...
16-03-2024 12:55:54
@Racjonalista czy bliźniak
I tu się mylisz. Radni już dawno nie reprezentują mieszkańców, nie interesują się gminą a całość władzy przeszła w ręce dwóch osób. Przykładem problemy w Siekierkach, próba likwidacji przedszkola i wprowadzenie operatora, zakup domu parafialnego przez 10 lat zaniedbanego, program badamy geny itd. Te dwie osoby realizują swoje zachcianki. Reszta za promowanie na koszt gminy i inne benefity, służalczo podnosi rękę do góry. Tu nie ma dyskusji, ludzie są też zastraszani. Grozi nam, że przez nieudolność i lekkomyślność tych ludzi po wyborach powiedzą nam, że przekazują majątek gminny do Aquanetu, a my będziemy za ścieki płacić drożej i z naszych podatków rozbudowywać sieć kanalizacyjną i wodociągów, by przekazywać tej spółce, pod pretekstem, że nie opłaca się rozbudowywać oczyszczalni. Zostaniemy bez dochodów i majątku. Wszystko na to wskazuje, że jesteśmy gotowani jak żaby. Ludzie ruszcie tyłki, bo tę gminę zaorają.
16-03-2024 12:26:27
@racjonalista
Nie ma Pan pojęcia o tym co mówi. Formalnie budżet uchwala rada, ale w każdej gminie projekt budżetu przedstawia burmistrz. Radni głosują nad projektem burmistrza, mogą też przedstawić swoje propozycje zmian w projekcie budżetu. Dlatego potrzebni są aktywni i wnikliwi radni , którzy rozumieją swoje zadania, a nie łykają wszystko to co im burmistrz wciśnie do uchwalenia.
16-03-2024 12:21:47
@Piotr
Szkoda że z taką wnikliwością nie analizujesz nagrania z sesji, na której miały paść obraźliwe słowa w stosunku do radnej
16-03-2024 12:21:13
Renata
Panie Piotrze, apropo przepisow. Ewidentnie nie zna Pan przepisow drogowych. Kierowca zatrzymuje sie w momencie gdy pieszy stoi przez przejsciem lub wchodzi na niego. Gdy zbliza sie, kierowca nie jest w stanie przewidziec, w ktora strone pojdzie. Czasami piesi stoja na pasach i rozmawiaja o dzialkach Niech pan przejedzie sie obok przejsc drogowych przy dworcu. Tam cale grupy stoja na wejsciu na pasy i rozmawiaja, nigdzie nie idac. Ruch okrezy z kamery samochodowej nie jest widoczny golym okiem, tu brak znajomosci fizyki. Brawo dla kampanii w samochodzie, bo jeszcze nikt tak aktywnie o nasze glosy nie zabiegal.
16-03-2024 11:13:36
Racjonalista
Dużo tu komentarzy, że Radni są od kontroli Burmistrza. Ludzie, Radni są od tego żeby wsłuchiwać się w głosy mieszkańców i realizować ich potrzeby. Skoro Nowe Oblicze ma 13 Radnych w tej kadencji to co się dziwicie, że się nie kłócą, po prostu realizują wspólny program na ktory ludzie zaglosowali 5 lat temu. Tylko tyle, iz tyle. To Rada uchwala budzet, Burmistrz go realizuje. Bez zgody rady i Burmistrza nie mielibyśmy tego co mamy. Teraz jest czas na weryfikację i dobrze, pewnie trochę się zmieni, co też będzie na plus, ale naprawdę nie wylewajmy hejtu i w jedną i w drugą stronę. Bo tego się nie da czytać. Pozdrawiam zdroworozsądkowych mieszkańców naszej społeczności.
16-03-2024 08:50:28
@Kejsi
90% ludzi jedzie na kredytach (np. hipoteczna pętla na 30 lat) a gminie się dziwisz?!
16-03-2024 08:13:47
Piotr
Jednemu z kandydatów na radnego, który prowadzi kampanię w samochodzie, zalecałbym większą ostrożnością. Ponieważ na jednym z filmików, w 10 sekundzie (w mojej opinii) nie ustępuje pierwszeństwa pieszemu na pasach, a po chwili nie stosuje się do znaku o ruchu okrężnym.
16-03-2024 00:57:37
Kejsi
A to Gmina ma jakieś długi ? Myślałem że Biedronka za wszystko płaci.
15-03-2024 23:30:11
@Gangster
Nie jakimiś, tylko długami nas mieszkańców, w które wpakował nas Matysek. Gmina to wszyscy mieszkańcy. Lubisz, jak ktoś na Twój koszt zaciąga kredyty, bo nie potrafi inaczej zarządzać gminą i pozyskiwać środków zewnętrznych. Odłożenie budowy oczyszczalni ścieków na blisko 10 lat to wielokrotny wzrost kosztów jej rozbudowy, w tym czasie nie wykorzystywanie dofinansowań unijnych, fetor i awaria (2018), zalanie ściekami i obcinanie limitów dla przewoźników, co dla zwykłych mieszkańców z szambami to oznacza wyższe opłaty i drenaż portfeli. No wyobraź sobie tę próżność i lekceważenie ludzi (bo ociągano się z budową kanalizacji, bo pod ziemią nie da się zrobić zdjęcia). Nie wkurza Cię to?
15-03-2024 22:53:43
obserwatorka
A matysek planuje spotkanie z mieszkancami ,pewnie sie boi swojego podsumowania co zrobił przez ostatnią kadencje ile długu i innych spraw .nierozliczone sprawe np projektat tunelu
15-03-2024 22:39:34
@@Gangster
Naprawdę martwisz się jakimiś długami gminy???
15-03-2024 21:52:21
Mieszkaniec
Jest wiele osób, którym dobro Gminy leży na sercu, ale widząc co się dzieje w tej Radzie - nigdy nie zdecyduje się kandydować. Po co? Żeby za 1300 zł być obiektem hejtu szczucia i nienawiści osób z przeciwnego obozu - dlatego, że masz odwagę mieć swoje zdanie i ogląd sprawy. Żeby niczym automat podnosić łapkę i tańczyć jak ktoś komuś zagra, babrać się w układach, układzikach i diabli wiedzą w czym jeszcze? Są tacy, których za żadne skarby nie da się kupić! I tylko szkoda, że ich wiedza i energia przyda się gdzie indziej... Ale nikt nie jest samobójcą.
15-03-2024 21:35:45
obserwatorka
@konfederat a ty znasz tego białorusina ze takie bzdury piszesz on całe zycie mieszka w kostrzynie a ty może jesteś spadochroniąs w tym kostrzynie
15-03-2024 21:27:37
Ted
Na radnego nie kandyduje obcokrajowiec.Z tego co mi wiadomo urodził się w Polsce(pozazdrościć polszczyzny).Czasem na sesjach trudno zrozumieć radnych Nog-i(chyba, że wypowie się burmistrz-"wredna su....a.
15-03-2024 17:41:22
@Gangster
Jeśli chodzi o opozycję to w większości są ludzie aktywni społecznie, świadomi, potrafiący wiele dobrego dla gminy zrobić (wyobraź sobie, że są tacy ludzie!) i niewygodni z jednego powodu - nie można ich kupić za pracę dla członka rodziny albo pomoc w interesach. Przyjrzyj się kandydatom NOG, gdzie zatrudnieni, jakie interesy i wszystko jasne. To kosztuje. A teraz przyjrzyj się banerom i zastąp słowo "przyszłość" słowem "zadłużenie" i zobaczysz, jaki skutek przynoszą te uściski dłoni: Razem budujemy zadłużenie Gminy. To działo się przez 10 lat i jeśli czegoś nie zrobimy po ostatniej kadencji Matyska naszym wnukom pozostaną tylko długi! W czerwcu dowiemy się o ile wzrośnie zadłużenie Gminy, będzie wiadomo czy i ile dofinansowania gmina dostanie (kilka czy kilkanaście mln zł). Resztę do 50 - 60 mln zł trzeba dopłacić z naszych podatków, kolejne obligacje, dalsze zadłużanie, sprzedaż mienia. I nawet pływalnia na dobicie ostatniego gwoździa do trumny!
15-03-2024 17:21:35
Hahaha
90% obietnic kandydatów i wybranych skończy jak "100 konkretów na 100 dni" Zakład???
15-03-2024 13:20:37
Gangster
Ktoś tutaj napisał jakiś czas temu, że "Radny przy pomyślnych wiatrach, gdy uczestniczy we wszystkich sesjach może liczyć na 1300 zł." - NIE WIERZĘ, że tylko tyle! To musi być kilka tysiaków + układy + preferencje + możliwości robienia wałków + ustawienie siebie na przyszłość... Walka jest ostra (samych kandydatów oraz elektoratu), zatem to musi być DUŻY BIZNES! Nikt normalny za 1300 zł nie będzie "walczył o cudze". Śmierdzi na odległość...
15-03-2024 11:56:46
@Mieszkanka Siekierek
"Mieszkanka Siekierek" chyba nudzi sie dzis w pracy w urzędzie. Tak bardzo, że nawet udaje opozycję, byle dowalić niezależnym kandydatom. Nie wierzę w to żeby Dudzińska miała poparcie tak ograniczonych intelektualnie i prostackich osób. Zgadzam się co do jednego. Każdy kandydat w wyborach powinien mieć doświadczenie i być przygotowany do pracy na rzecz lokalnej społeczności. Szkoda, że Matysek takich cech nie miał kandydując na urząd burmistrza w 2014 . Może wtedy byłby lepszym włodarzem. Nie widzę też, aby takie doświadczenie i przygotowanie mieli kandydaci NOG, którzy przez 5 lat nie potrafią sklecić logicznego zdania na sesji.
15-03-2024 11:52:05
MJ
Oj radni. Gdybyście tak ochoczo na sesjach się odzywali. Tyłek się pali to i kontrkandydatów trzeba obsmarować.
15-03-2024 11:37:44
Renata
Pan jest patriotą, a o Rzeczypospolitej Obojga Narodów chyba Pan za dużo nie wie. Nie wie Pan, że co trzeci Wielkopolanin może mieć korzenie na Kresach, a na ziemiach odzyskanych to chyba co drugi. Niech Pan lepiej posłucha co mówi.
15-03-2024 11:13:40
Mieszkanka Siekierek
Proszę Państwa moja radna Anna Dudzińska zawsze zwracała uwagę na poziom,merytoryke,wiedzę o samorządzie. Kandydat na radnego winien mieć doświadczenie,być przygotowany do pracy na rzecz lokalnej społeczności.Z przykrością stwierdzam iż po odejściu p.Ani nowi kandydaci nie wnoszą nic czym by mnie ujęli.Rodzina oazowa,obcokrajowiec,sex shoperka,kasta tylko z nazwy,człowiek którego nikt nie zna. Pani Aniu nikt Pani nie zastąpi,była Pani gwarancją wysokiej kultury i fachowości.
15-03-2024 10:09:12
Konfederat
Jestem patriotą,kandydatura białorusina jest tu bezzasadna. I kto ją rekomenduje Polak,Wielkopolanin Jakub Łabędzki. Hipokryzja.
15-03-2024 06:59:11
W odpowiedzi na do do@@NMN
Na Dworcowej takie przestrzeganie prawa obowiązuje już od dawna. Wystarczy posłuchać sesji, które zamiast przewodniczącego prowadzi zastępca burmistrza. Przy okazji mam dość obecnego przewodniczącego, bo nawet nad sesja rady nie panuje. Pora, żeby zastąpił go ktos nowy. I w radzie i w funkcji przewodnicxacego.
15-03-2024 06:26:10
Mój wybór
P. Matysek - nie. Powód: nie ma dla mnie żadnych propozycji. P. Hojeński - nie. Powód: przez ostatnie 5 lat nie dotarł do mnie z żadną informacją ani pytaniem o moje potrzeby. Potrzebuję zobaczyć zmianę.
14-03-2024 22:11:06
Waldemar
Jak to Kaziu stwierdziłeś dobrze żeby Grzelak i Łabędzki się dostali. Mieć w pietnastoosobowej radzie dwóch prawników to tylko przyklasnąć. Można wykorzystać ich wiedzę prawniczą ale czy burmistrz chciałby mieć takich w radzie. Jajko mądrzejsze od kury?
14-03-2024 21:54:40
Ździsława
Ostatnia kadencja burmistrza Matyska. Jak to przysłowie mówi Hulaj dusza piekła nie ma. Przez tą kadencję może robić co mu się żywnie podoba. Przecież żadny radny nie sprzeciwi się burmistrzowi. Ważne żeby kasa się zgadzała. Dlatego warto postawić na nowe twarze które spojrzą obiektywnie na poczynania burmistrza i całej rady. Większość mieszkańców nie interesuje zadłużenie gminy ważne że się dzieje. Burmistrz odejdzie a kolosalne długi pozostaną. Ale co tam! Podniesie się podatki, wzrośnie cena za wywóz śmieci itp.
14-03-2024 21:40:41
do do@@NMN
Ja nie dziwię się kandydatowi/urzędnikowi. Od 13grudnia w Polsce obowiązuje zasada: "Będziemy przestrzegać prawa tak, jak my je rozumiemy" więc o co macie pretensje?! Wszystko jest OK.
14-03-2024 20:08:48
Donald
Pamiętajcie aby iść na wybory z uśmiechem :) :) :)
14-03-2024 19:20:42
Kaziu
Dobrze żeby Łabędzki i Grzelak się dostali. Przyda się prawnicze podejście wśród naszych radnych.
14-03-2024 19:15:24
Grzegorz
Milczy, bo w gminie Kostrzyn wyborów ma nie być. Widać nawet po komentarzach radnych, pod różnymi imionami, że nie chodzi nawet o różnicę zdań odnośnie czegoś konkretnego, nie widać żadnych programów, nie są poruszane żadne problemy. Oni są źli, że ktoś ośmielił się powiedzieć dość. Oni są źli, że nie będą siedzieć w radzie kolejne 5 z 20 lat "z automatu". Demokracja? Dyskusja? Aha. I co jeszcze ci się marzy, obywatelu?
14-03-2024 18:30:24
@Alina
Przestań hejtować.
14-03-2024 17:40:58
Gdzie gmina
Dlaczego gmina kostrzyn milczy w sprawie wyborów! Zero informacji, ważniejsze jest wstawienie nowego tła na profil z tętnią solankową.
14-03-2024 17:34:33
Halina do Aliny/ brunetka do blondynki
Lepiej mieć coś do powiedzenia niż wcale. Martwe do tej pory wybory najbierają jakiegoś tempa. Brawo za inicjatywę dla Panów. Kostrzyn potrafi tylko hejtować działania i poklaskiwać stagnacji. Mam nadzieję, że to się w końcu zmieni.
14-03-2024 17:29:42
@Alina
Wolę, żeby godzinę jeździli po mieście samochodem niż żeby obwieścili całe moje miasto swoimi banerami, które będą się potem rozkładać przez 50 lat. Produkcja banerów Matyska zatruła środowisko tak bardzo, że mogą dojechać spokojnie nad morze i s powrotem i jeszcze będą mieć zapas, żeby "dorównać" NOG.
14-03-2024 17:09:56
@Alina
Tych dwóch kandydatów ma większe pojęcie o tym, jaka jest rola Rady niż 15 kandydatów/radnych NOG razem wziętych. Życzę im dostania się do rady.
14-03-2024 16:24:28
Alina
Dwóch kandydatów widać na sztandarach EKOLOGIA! Godzinne zatruwanie środowiska i słuchaczy.
14-03-2024 16:20:48
Blondynka
Samochodowa dyskusja o samorządzie ludzi nie mających bladego o nim pojęcia. To jak w kawale. Dwie blondynki na przystanku tramwajowym. Jedna do drugiej. Jakim numerem jedziesz. Jedynką a Ty Dwójką. Nadjeżdża dwunastka. Hurrrrra. Pojedziemy razem.
14-03-2024 15:55:07
do @Egoista
Radny przy pomyślnych wiatrach, gdy uczestniczy we wszystkich sesjach może liczyć na 1300 zł. To są pieniądze nieadekwatne do pełnionej roli, zatem można pokusić się o stwierdzenie, że radni pełnią swoją funkcję pro publico bono. Co innego burmistrz i wiceburmistrz. Ci to mają maksymalne wynagrodzenie w naszym kraju, ponad 20 tysięcy PLN brutto.
14-03-2024 15:18:38
Egoista
Wielki szacun dla WSZYSTKICH kandydujących! Ja nigdy w życiu nie poświęcałbym prywatnego czasu za marne kilka tysiaków miesięcznie dla "sprawy ogółu". Mam wywalone na sprawy społeczne. Nie głosuję, itd.. Interesuje mnie tylko prywatny interes :) Czy nie można by ich WSZYSTKICH zatrudnić w samorządach? Każdy z nich chce DOBRZE dla otoczenia! Nie pozwólmy zmarnować tej ochoty do działania społecznego! Nie można jakoś powiększyć tej rady gminy do 28 miejsc??? Jakby co, to sprzedam tanio kilka dodatkowych krzeseł :) A diety niech sobie podzielą między siebie, albo niech przegłosują jakiś fajny pomysł na wypłaty dla każdego z 28 radnych z naszych podwyższonych podatków!!!
14-03-2024 15:09:29
Do Młodej Mamy
Młoda Mamo patrząc na ilość plakatów kandydatów NOG to faktycznie masz na kogo głosować. Ekologia pełną gębą. Wasza propaganda, podszywanie się pod inne osoby to jakaś abstrakcja.
14-03-2024 11:12:35
do @@NMN
Ładnie próbujesz odwrócić uwagę od złamania prawa przez urzędnika-kandydata. Podkreślę, urzędnika, czyli osobę zaufania publicznego, który powinien świecić przykładem. A tu taki niefart. Łamie prawo wieszając swoje banery bez zezwolenia zarządcy drogi a do tego opóźnia publikacje w BIP informacji o miejscach pod banery, żeby swoje banery (i kolegi spadochroniarza) wywiesić w pierwszej kolejności. Katastrofa moralna. Przy okazji barierki w Siekierkach są wolne, Nadal NOG, KO i (N)OK mogą je zajmować do woli. Tylko trzeba pamiętać o decyzji :) I przy drugiej okazji, gdyby radna Dudzińska (wciąż radna gminy, bo kadencja jeszcze trwa) kandydowała do rady gminy, to nikt by się powiatem tu nie interesował. Tymczasem p. Dudzińska kandyduje do powiatu i wzbudza emocje jeszcze większe niż gdyby kandydowała do rady gminy :) Jak widać p. Dudzińska nawet jako kandydatka do powiatu stanowi dla was problem nie do przeskoczenia :)
14-03-2024 11:07:11
Ilona
Najpierw nas ignoruja (zamilczywanie wyborow na stronie gminy), potem sie smieja i wymyslaja argumenty z palca, a potem przegrywaja. Pozdrownie dla ludzi bez pomyslu. Mi sie pomysl mega spodobal. Wreszcie jakos inaczej niz zwykle. Powodzenia!
14-03-2024 11:00:47
Do Młodej Mamy
Młoda Mamo patrząc na ilość plakatów kandydatów NOG to faktycznie masz na kogo głosować. Ekologia pełną gębą. Wasza propaganda, podszywanie się pod inne osoby to jakaś abstrakcja.
14-03-2024 10:48:41
Kostrzynianka
Pani @Młodamama proszę się skupić na wychowywaniu dzieci w takim razie. Zielony ład też Pani popiera? Rolników na drogach zaraz też Pani przegoni? A potem dziecko będzie jeść "pseudo eko marchewki"? Niech Pani się przesiądzie na rower zatem jak Pani jeden samochód więcej szkodzi. Miła odmiana jak ktoś mówi do ludzi a nie kryje się za plakatem i trzema hasłami wyborczymi.
14-03-2024 10:14:48
@Zagłosuję na TAK
Co za propaganda :(
14-03-2024 10:10:11
Młoda mama
Koleżanka pokazała mi filmik jak dwóch panów kandydatów jeździ samochodem przez godzinę bez sensu po centrum miasta,opowiadając sobie ,który dziadek był bardziej znany tzw.lans na dziadka. Jestem młodą mamą i bardzo zwracam uwagę na środowisko,czyste powietrze. Chwalicie się Panowie,że to skopiowany pomysł z Warszawy. I to ma być dobra zmiana kopiuj wklej? Proszę,aby pozostali kandydaci wymyślili sobie bardziej ekologiczną formę lansu. Nie zagłosuję na Pana.
14-03-2024 09:05:51
@@NMN
To jest najważniejsze w tej wypowiedzi „ sam pozajmował najlepsze miejsca”. To już chyba wiemy kim byli ci czytelnicy, którzy zaalarmowali pewien portal na Facebooku. Wcale nie chodziło o fakt, że banery wisiały w pasie drogi powiatowej, tylko że pewien kandydat się postarał i zaczął kampanię wcześnie i wywiesił się w dobrych miejscach i pozajmował miejsca gdzie by się przykładowo mogła wywiesić pewną radna z Siekierek, albo pan kandydat na radnego, co to w telewizji występował. Jak podczas wyborów w październiku wysiały tam banery, to nikomu to nie przeszkadzało. Poza tym, fascynujące jest to jak sukces partii w wyborach krajowych, przyciąga nowe twarze na listy. Nie przypominam sobie, aby pani była radna przed parlamentami angażowała się po stronie ówczesnej opozycji.
14-03-2024 08:46:55
Darek
Szkoda, że nie startuje Pan Marian Markiewicz. Dobry kandydat o znanych poglądach, przez lata miał mój głos. Nawet ostatnio do sejmu. Aktualna lista PiSu mnie nie przekonuje, zwłaszcza że jest mocno wspierana przez posła Wróblewskiego, a to nie jest dobra rekomendacja.
14-03-2024 08:10:46
Tośka
Ciekawą kandydatką jest Honorata Szak. Przebojowa, zawsze uśmiechnięta i aktywna w naszej społeczności. Liczę, że wniesie sporo do Rady Miasta. Pani Honorato - popieramy i zbieramy głosy na zapomnianej przez władze Wiosny Ludów!
14-03-2024 07:49:58
Zagłosuję na Tak
Pamiętam naszą Gminę, kiedy Warszawską nie dało się przejechać, kiedy stałem na torach na Grunwaldzkiej, kiedy w niektórych wsiach nie było ani jednej porządnej drogi. Przez te 10 lat nasza Gmina niesamowicie się rozwinęła. Do tego powstały miejsca jak Lodowisko czy Tężnia, a wcześniej Hala i odnowiono Kostrzynianke. W końcu za Kostrzyn nie muszę się wstydzić, jestem dumny że tu mieszkam. Dlatego zagłosuje na TAK. Co do Radnych zawsze patrzę na to kto jakim jest człowiekiem, to ważne by dobrzy ludzie decydowali o tym jakie będą dalsze losy naszej gminy. Dlatego mój głos i mojej rodziny ma także Pan Artur, to dobry człowiek, który nigdy nie odmawia pomocy.
13-03-2024 22:21:39
@NMN
Nie jesteś OK. Zamiast wywiesić informacje, gdzie komitety mogą się wieszać, kandydat wywiesił się sami. I miał pecha, że wywiesił się nielegalnie i zrobiono mu zdjęcie, jak zdejmuje banery przy drogach powiatowych. nie dość mu było, że sam pozajmował najlepsze miejsca to jeszcze robił to nielegalnie, bo przecież jako osoba odpowiedzialna za publikowanie informacji, dokładnie wiedział, gdzie można. OK macie podobny elektorat z KO, ale gracie nieczysto. OK czy NOG też będzie roznosił Twoje ulotki? Mam nadzieję, że wyborcy rozliczą to cwaniactwo i karierowiczostwo.
13-03-2024 22:06:17
Nie NOGA, ale głową.
Apel by przy nazwisku Matyska głosować na NIE! Bo promuje się za setki tysięcy złotych z publicznych pieniędzy. Nikt takich pieniędzy na kampanię nie położy, takie kwoty są nielegalne. Świadomi ludzie mogą go utrącić za pazerność nadużycia i gigantyczne zadłużanie gminy. Smutne to, ale w tej sytuacji to jedyna strategia: małe komitety współpracujące ze sobą są w porządku. Odpuszczenie burmistrza, który nie gra fair i głos na NIE. A kandydaci NOG są tak słabi, że nawet na każdym plakacie muszą być podtrzymywani przez burmistrza, wszędzie to samo, jak klony.
13-03-2024 22:04:28
@Do opozycji
No nie wiem, czy taki koniec... Ja zawsze będę "problemem tuska" hahaha!
13-03-2024 22:00:46
UśmiechniętaPolska
Pamiętajcie, że od 13grudnia WSZYSTKIE OBIETNICE WYBORCZE to jest tzw. "retoryka wyborcza" i nie macie prawa narzekać :)
13-03-2024 20:44:50
NMN
Dobra współpraca przyniesie korzyści zarówno dla mieszkańców jak i Gminy... co za bełkot pani którą znamy z tego, że rozdaje co jakiś czas baloniki. Gdzie te czasy gdzie Platforma to dyrektor Dobski, Marszałek Wojtasiak czy prezes Przybylski. DO powiatu uderza ojciec pani Sadyś, która sama startuje do rady miasta Poznania w charakterze zapychacza listy . Jedynką w naszym okręgu do Powiatu jest spadochroniarz wywalony ze Środy, którego związek z Kostrzynem to deklarowany na fb związek z Izabellą. Żeby Wam się PO nie oberwało przy wyborach do europarlamentu, bo ja na Was już nigdy nie zagłosuję
13-03-2024 18:18:37
@maruda
Dobrze, że pytasz. Na karcie do powiatu zaznaczasz tylko jedno nazwisko. Podobnie na karcie do sejmiku. Tylko jeden krzyżyk, przy osobie, którą wybierasz.
13-03-2024 17:34:37
Maruda
Jeśli są trzy mandaty do rady powiatu to należy zaznaczyć na karcie do głosowania trzy nazwiska ? Analogicznie 8 nazwisk do sejmiku województwa ?
13-03-2024 16:17:00
Grzegorz
28 kandydatów i 28 dni milczenia przed wyborami. Ludzie mają iść i z przyzwyczajenia wziąć pierwszego lepszego z listy.
13-03-2024 14:54:53
Ewa
Czy strona gminna nie ma obowiązku informowania o wyborach i o kandydatach? Bez opóznienia i w sposób rzetelny? Poprawcie tą kwestię, żeby nikomu nie przyszło do głowy upomnieć się o katalogi Gminne rozdane przed wyborami.
13-03-2024 13:29:35
@Spoko
Każdy dla zasady, powinien zagłosować na NIE przy Matysku, w przeciwnym razie tę gminę jeszcze bardziej zadłuży i rozsprzeda. Dla przyszłych pokoleń nie zostaną tylko długi. I on śmie pisać "dla przyszłości". W jego rękach to już nie tylko pusty slogan, ale groźba! Oczywiście znowu po wyborach okaże się, że dofinansowanie parę procent i oczyszczalnia ścieków za ponad 50 milionów zł. Kolejne obligacje i spirala zadłużenia. A przecież już na koniec 2023 roku było do spłaty 100 mln zł i nasze dzieci to jeszcze będą spłacać do 2041 r. Trzeba rozsądnych ludzi. Żadnej przyszłości z Matyskiem!
13-03-2024 12:47:25
@obudzcie sie
Gmina za to wspomniała o wyborach w swojej gadzinówce wydawanej za nasze pieniądze, zwanej informatorem gminnym. Przez 50 stron Matysek wychwala siebie i swoich radnych (bo czy w informatorze jest chociaż jedno zdjęcie Dudzińskiej ???), a na końcu tabelka z podziałem gminy na okręgi , żeby lud wiedział na kogo głosować . Żenujące jest to , że w „informatorze” chwalą się nawet wydarzeniami na które władza nie miała żadnego wpływu jak jubileusz biblioteki, rocznica urodzin Pradzynskiego czy wydarzenia kulturalne . Ale czy to ważne? Ważne ze przecież tyle się dzieje , a wierność faktom nie ma znaczenia. Sytuacja w gminie przypomina ostatni rejs Titanica . Pora przekazać stery mądrzejszym zanim zderzymy się z górą lodową …
13-03-2024 12:34:21
Mieszkanka
Czy każdy komitet musi wystawiać kandydata na burmistrza? Ktoś kto tak mówi najwyraźniej nie rozumie na czym polega rola rady gminy. Rada ma kontrolować burmistrza, dlatego dobrze, jeśli jest złożona z ludzi odważnych i aktywnych. Szkoda, że w trzech okręgach mieszkańcy nie mają alternatywy, przez co Kowalski, Kotarski i Stasiński wejdą do rady bez jakiejkolwiek weryfikacji ze strony wyborców. Myślę, że brak aktywności wśród mieszkańców i chęci do kandydowania wynika z trwającej już 10 lat propagandy sukcesu i braku dostępu do rzetelnych źródeł informacji o stanie gminy. Wyborcy wydadzą werdykt już 7 IV. Nie hejtujmy, nie obrażajmy się nawzajem. Dyskutujmy merytorycznie i bez emocji.
13-03-2024 12:28:52
Opozycja
Kto jest w wyborach samorządowych "Opozycja", której już nie ma?
13-03-2024 12:16:28
Waldemar
Śmieszne są te fotki na Facebooku z radnymi jak to radny załatwił to, przyczynił się do tamtego. Kabaret. W Jagodnie lepią dziury,więc za chwilę będzie fotka jak to radny Frąckowiak załatwił naprawę drogi. Połatają dziury na Rujscy,będzie fotka z Nadolnym. Zrobią staw na wrzesińskiej,będzie zdjęcie z Bilskim że załatwił. Ludzie ogarnijcie się,przecież to są marionetki potrzebne do podnoszenia ręki na sesjach. Tu potrzeba nowych twarzy.
13-03-2024 12:11:53
Obudźcie sie
Dlaczego Gmina na Facebooku do dziś nie wspomniała o zbliżających się wyborach ?
13-03-2024 11:42:13
Janek
Panowie radni. Bez paniki! To tylko wybory samorządowe. Przestańcie pisać komentarze według jednego szablonu i wyjdźcie do ludzi. Wybory to dyskusja, a wy boicie się nawet nie tego czy zagłosują za was czy nie, ale samego faktu, że jest jakaś alternatywa. Rozumiem, że według was alternatywy, jak w Republice Ludowej Chin, być nie powinno. Dziwne macie rozumienie demokracji.
13-03-2024 11:32:59
Witek
A kto poznał prawdziwą twarz Pana Burmistrza ?
13-03-2024 11:26:19
Do opozycji
To już jest KONIEC, nie ma (Z WAS) już nic.......
13-03-2024 11:16:40
Spoko
Każdy, kto nie chce Matyska ma wybór i zagłosuje na NIE. Proste. Rada wybierze burmistrza i tyle. W tym roku komitety wolą współpracę, niż jeden wielki i to ich sprawa i ich pieniądze. Koalicje są modne. Taki czas.
13-03-2024 11:08:51
Jerzy
Widać że ludzie burmistrza już zaczęli akcję Wykończyć i ośmieszyć kontrkandydatów.
13-03-2024 11:04:05
Falldek
Są w życiu ciekawsze zajęcia, niż kierowanie zadłużoną po uszy gminą.
13-03-2024 10:46:49
Mieszkaniec
Matysek tak się bał, że będą ludzie kandydowali, że nie zamieścił informacji dotyczących terminów i możliwości założenia komitetu. Zamieszczono je dopiero 12 lutego o 17, gdy upłynął termin. Ludzie nie wiedzieli. Nic straconego! Te osoby, które dały radę i się odważyły, zasługują na wsparcie. Wystarczy, że będzie mądra rada i każdy burmistrz będzie chodził, jak ... w zegarku. Ten hejt i pycha od lat to Ci sami ludzie przy korycie. Władza korumpuje, a władza absolutna, korumpuje absolutnie.
13-03-2024 10:46:09
szary
kropla drąży skałę i tak będzie z radnym Łabędzkim
13-03-2024 09:47:46
Hej max
Chcesz powiedzieć że w prawie dwudziestotysiecznej gminie nie ma 30 osób, razem z tobą, które cię lubią? Haha
13-03-2024 09:42:51
@max
Max, mój gorączkowy przyjacielu. Zakładasz komitet i możesz zgłosić kandydata w każdym z 15 okręgów. Wystarczy, że tyle osób w gminie cię lubi i się zgodzi. A wtedy nawet na burmistrza mógłbyś kandydować. Widać, że słabo znasz zasady wyborów. Idź. Zagłosuj do powiatu i sejmiku, żeby inni nie podjęli za ciebie decyzji. A i na burmistrza możesz zagłosować tak/nie. Jak większość zagłosuje nie, to burmistrza wybierze rada.
13-03-2024 09:39:18
do max
Na razie to tylko ty pokazujesz, jaki jesteś madry zza klawiatury. Zamiast płakać teraz trzeba było wyjść z domu, zebrać opozycję w całość i poprowadzić opozycję. A nie teraz chcesz coś "pokazywac'. Wesprzyj teraz opozycję działaniem zamiast klepać bezproduktywnie w klawiaturę. A na znaki zapytania polecam melisę:)
13-03-2024 09:32:16
Ola
Tak czytam tą dyskusję. Ludzie dajcie sobie spokój. O politykę będziecie się kłócić?? Ten kraj już wystarczająco jest podzielony.
13-03-2024 09:25:58
max
@Pop corn: No założyłbym jednoosobowy komitet i co by to dało???? Gdzie byli pełnomocnicy, kandydaci??? No jeszcze nie zapomnij, że musiałbym zdobyc poparcie wyborców.... Nie, podziękuje jednak. Ale cała opozycja pokazała swoja klasę... nic 7 kwietnia mieszkańcy zdecydują... tyle w temacie.
13-03-2024 09:14:45
max
Na pewno nie. Chcę tylko pokazać za klawiaturą opozycja jest mądra, ale nie potrafi zebrać się do kupy. Tylko najlepiej wylewać swoje żale... z Matyskiem źle - macie szanse - od tego są wybory... i co .... nawet w kupę nie potrafiliście się zebrać - wystarczy, że powstały 3 komiteciki... zamiast jeden duży, solidny. ok nie chcieliście iść razem - czemu nie wystawiliście więcej kandydatów do rady gminy i kandydata na burmistrza????????????
13-03-2024 09:13:38
Pelikan
Opozycyjny wstyd i dramat. Nie ma sensu na was głosować
13-03-2024 09:11:56
Pop corn
Max, liczba wykrzykników w twoich wpisach świadczy tylko o twojej frustracji. Rozumiem twoje rozczarowanie, za pan Lis umiał założyć komitet będąc niezadowolonym ze swojego radnego. Ty, jak sądzę jesteś ze swojego radnego zadowolony, bo komitetu nie założyłeś i nie kandydujesz. Mam więc pewien rozdźwięk. Z jednej strony jesteś zadowolony, a z drugiej jednak nie:)
13-03-2024 09:10:53
ArT
Kibel wylał. Inaczej nie można tego nazwać. Zwolennicy Nowego Oblicza każdą krytykę nazywają hejtem. Proponuję zapoznać się ze znaczeniem tego słowa. Ludzie mają dosyć bezbarwnych, wykonujących wszystko na polecenie burmistrza radnych. Cieszę się, że ludzie zaczęli dostrzegać to co dzieje się w Urzędzie.
13-03-2024 09:08:45
@max
Trzeba było samemu założyć komitet i się zgłosić, a nie teraz wylewasz żale. Jestes typowym przedstawicielem myślenia "łaskawie pozwalam wam zająć się sprawą i zrobić to za mnie". Masz pretensje do innych, chociaż sam nawet nie ruszyłeś czterech liter sprzed klawiatury. Kawy się napij, bo cię emocje ponoszą. Skąd w tobie tyle agresji?
13-03-2024 09:05:40
do max
Czyli kandydowałyś, gdyby cię poprosili .. hahahaha hahahaha hahahaha. Łaskawca :)
13-03-2024 09:03:26
max
@Rozczarowany: Nie bądź śmieszny... To jest atak??? Nie, to jest stwierdzenie faktów. Tacy mądrzy jesteście za klawiaturą, a nawet nie potraficie stanąć do ringu... Nie jestem zwolennikiem NOG, ale chcę mieć wybór. W moim okręgu ani KWW Bliżej Ludzi, ani KWW Łabędzkiego ani KWW Lisa nie potrafili wystawić kandydata!!!! To wiele pokazuje!!!!! Żenada...
13-03-2024 09:01:47
@mieszkaniec
Po nigdy nie wystawiało kandydatów do rady w Kostrzynie. Ostatni raz, w poprzednich wyborach wystawiał PIS. Za 5 lat wejdzie i u nas ordynacja większościowa i całkowicie zmienia się reguły gry.
13-03-2024 08:59:12
Rozczarowany
A ja jestem rozczarowany, zniesmaczony, zdumiony agresywnymi komentarzami zwolenników burmistrza. Skoro już "wygraliście" to po co ten jad i nienawiść bijące z waszych wpisów? Wygląda na to, że wciąż się boicie. A boicie się tego, że wystarcza w radzie dwie wspierające się osoby, bo w pobitym polu pozostawić kompletnie niesamodzielnych, uległych i zależnych od burmistrza radnych NOG. Bo już tylko dwie osoby to dwa razy więcej głosów kontrolujących działania burmistrza. Bo od tego jest rada. Od kontroli burmistrza. Nie od fotek, lajków i bezrefleksyjnego głosowania. Tego się boicie i stąd ta agresja i nienawiść do opozycji.
13-03-2024 08:58:56
obywatel X
Ale, ze Renata nie odważyła się startować na burmistrza....
13-03-2024 08:53:54
@w powiecie
Mają dla a listę. I nie mają szans na dwa mandaty. To przybudówka platformy, więc głosowanie na nich to jak głosowanie na platformę. Wystarczy jeden spadochroniarz, którego w całym okręgu znają tylko koledzy. Mój typ na mandaty to PIS, Trzecia Droga i OK. W tej kolejności.
13-03-2024 08:46:18
w powiecie
Jak dla mnie najmocniejszą listę ma OK Samorząd do powiatu, będą czarnym koniem dwa mandaty jak nic, a trzeci wiadomo zgarnie Koalicja.
13-03-2024 08:33:33
mieszkaniec
Ale, że nawet partie omijają Kostrzyn...
13-03-2024 08:28:36
Biały Nosek
Kompletne dno. Głos na opozycję to głos stracony.
13-03-2024 08:26:13
Ewa
I pozamiatane... No to 4 zwycięzców już mamy
13-03-2024 08:21:53
max
Do @max: A przepraszam... ktoś z KWW zgłosił się? Gdzie byłą możliwosć zapisania się??? Jak prowadzili nabór??? Po za tym nie zwalaj na mnie porażki komitetów. Nie mam zamiaru pchać się w to bagno jakim jest polityka. A mam prawo ocenić - porażka na całego, żeby nie zebrać 8 ludków... żenuła!!!!
13-03-2024 08:18:52
@max
Rozumiem Twój zawód. Co jednak zrobiłeś, żeby wzmocnić opozycję, skoro teraz jesteś zawiedziony, że jest tak mało kandydatów? ;)
13-03-2024 08:18:13
@do@max
Co ma? Kompetencje? Do czego.
13-03-2024 08:16:46
@max
Pani Dudzińska nie musi pokonywać w Pobiedziskach nikogo. Nasz okręg to trzy gminy :) poczekamy, zobaczymy, na pewno będzie ciekawie a i "jedynki" niczego nie mogą być pewne w tej sytuacji.
13-03-2024 08:15:38
Biały Nosek
Opozycja umarła. Amen
13-03-2024 08:14:17
max
@wyborca bis: No to czemu nie startowali... tyle komitetów i co... jestem zawiedziony, że żaden z innych komitetów nie potrafił zebrać przynajmniej 8 kandydatów do rady i 1 na burmistrza... i mamy znów tylko kartę TAK/NIE... co to za wybory????
13-03-2024 08:13:40
do@max
Widać, że w polityce Pobiedzisk słabo się orientujesz :) Głosy w Pobiedziskach w tym roku podziela się, i to mocno. Radnej Dudzińskiej życzę powodzenia, bo ma potencjał, wiedzę i kompetencje do tego, by reprezentować nas w Powiecie.
13-03-2024 08:10:47
wyborca bis
Piec i pół roku wmawiania mieszkańcom, że opozycja w Kostrzynie to tylko p. Renata i jak krew w piach ;) Jednak są kontrkandydaci do rady. A byłoby ich więcej, gdyby smutni panowie z NOG nie odwiedzali wieczorami potencjalnych kandydatów do rady odwodząc ich od kandydowania. Robią to samo do w 2018 roku i wciąż stosują te same, nieuczciwe metody.
13-03-2024 08:10:32
Adam
Smutne jest to jak mieszkańcy Kostrzyna chcą być wciąż zadłużani przez NOG. Mam olbrzymią nadzieję, że tym razem rada się wymiesza i powróci merytoryczna dyskusja na sesjach.
13-03-2024 08:06:44
max
Do @max: zobaczymy po 7 kwietnia... czyli zakładasz, że w Pobiedziskach Anna D. pokona Michała Podsadę... hahaha... Nie zapominaj, że o mandat walczą jeszcze Koalicja Obywatelska, PiS i OK Samorząd... przejrzyj dobrze listę, wtedy pogadamy... cóż niektórzy mają marzenia... ocenią wyborcy
13-03-2024 08:06:33
@max
Jedynką jest Pan Michał Podsada z PSL. Więc spokojnie. Wygra były Pan Burmistrz Pobiedzisk.
13-03-2024 08:02:22
wyborca
PS: A nie przepraszam... 3 już mamy z NOG.
13-03-2024 08:02:22
@max
Nie zapominaj, że pozostali kandydaci innych list, a którzy nie są z gminy Kostrzyn też w gminie Kostrzyn nie są znani. Z listy wchodzi osoba, która uzbiera najwięcej głosów. Niezależnie od miejsca, z którego startuje. A pani Dudzińska w Kleszczewie czy Pobiedziskach jest bardziej znana, niż Ci się wydaje :)
13-03-2024 08:01:15
wyborca
13... no i co z tego. najpierw ta 13 musi wygrać...
13-03-2024 07:59:48
@wyborca
Setki telefonów+ setki spotkań+setki rozmów+setki analiz+setki internetowych trolli = 13 HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHA
13-03-2024 07:56:57
max
@@Ucieczka: No właśnie - jeszcze mieszkańcy gminy Kleszczewo i Pobiedziska, a tam raczej pani Anna nie jest znana. Nie zapominaj, że nawet w gm. Kostrzyn pani Anna może nie uzyskać dużego poparcia. Startuje też z 2. Wątpię, że Trzecia Droga zdobędzie dwa mandaty, o ile w ogóle się dostanie. O 3 stołki będzie walka z KO, PiS i OK!
13-03-2024 07:56:56
@Ucieczka
Czegu??????????????? Ciężkiej czegu???????
13-03-2024 07:55:19
Wiki
Opozycja kostrzyńska została zaorana...... Katastrofa....... A fejków fejsbukowych nie można było zgłosić?
13-03-2024 07:54:29
wyborca
No to po wyborach. Żeby żadnej z innych komitetów nie umiał wystawić 8 osób do rady i 1 na burmistrza... Wstyd!!!! Po cholerę pani Renato, panie Jakubie, panie Jerzy pchacie się w te wybory??? Tylko maksymalnie 3 nazwiska... Żenada!!!!
13-03-2024 07:54:21
@Ucieczka
Nie zgodzę się z Tobą. Gdyby p. Dudzińska "uciekła" jak piszesz, to nigdzie by nie kandydowała. A tak, w mojej ocenie, podda się jeszcze trudniejszej weryfikacji. Jej 5,5 roku ciężkiej pracy ocenia wszyscy mieszkańcy naszej gminy i jeszcze mieszkańcy Kleszczewa i Pobiedzisk.
13-03-2024 07:46:32
Ucieczka
Apaszka uciekła. Boi się oceny Mieszkańców.
13-03-2024 07:44:57
Opozycja
Komitetu Matyska zgłoszonych 15 kandydatów. 4 Komitety opozycyjne zgłosiły łącznie 13 kandydatów. Buhahahahaah. Żenada. Wstyd. Po co na was ma ktoś głosować jak wy nawet nie potraficie znaleźć kontrkandydatów w 3 okręgach!!!
13-03-2024 07:43:23
@Michał
Hahahaha. Słaby to nokaut. Patrząc na listę kandydatów do Rady tym razem opozycja będzie liczyła więcej osób, niż tylko pani Dudzińska. A pani Dudzińskiej życzę powodzenia w wyborach do powiatu. Mój głos i mojej rodziny już ma. Właściwa Kobieta na właściwym miejscu.
13-03-2024 07:39:47
Iza
Brawo Panie Burmistrzu. Najlepszy burmistrz w historii.
13-03-2024 07:37:58
max
I taka mądra opozycja... czemu nie potrafiliście wystawić swojego kandydata??? ale hejtować to umiecie. Żeby nawet nie potrafić zebrać 8 osób do rady gminy. Porażka... Renata i reszta pokazaliście DNO!!!
13-03-2024 07:35:39
Michał
Nokaut Burmistrza. Gratulacje Szymon!

Dodaj swój komentarz

Nick: (max. 40znaków)

Treść komentarza (maksymalnie 1500 znaków):

Pozostało znaków: 1500

Wpisz kod z obrazka: (cyfry i litery a-f)

REGULAMIN:
Publikowane komentarze odzwierciedlają osobiste poglądy ich autorów, którzy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za ich treść. Wpisy naruszające polskie prawo, dobra innych osób, zawierające słowa powszechnie uznane za wulgarne, obraźliwe oraz nie związane bezpośrednio z komentowanym tekstem będą kasowane. Niedopuszczalne jest również zamieszczanie w treści komentarzy linków do innych stron internetowych, reklam oraz danych osobowych i adresowych osób prywatnych i firm. Komentarze ukazują się na stronie po akceptacji przez moderatora, co nie zwalnia ich autorów od odpowiedzialności za wygłaszane treści. Pamiętaj, nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych i zabezpieczamy w przypadku ewentualnego postępowania policji lub prokuratury. Dodając opinię akceptujesz powyższy regulamin.
Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
27

kwi

16:00
GUŁTOWY, boisko ul. Kasztanowa 17
GKS Gułtowy - Fara Pelikan Żydowo

16:00
BRZEŹNO, boisko ul. Długa 9
Maratończyk Brzeźno - Unia Swarzędz II

03

maj

10:00
KOSTRZYN, kościół Piotra i Pawła (Fara), ul. Średzka 8
Msza św. za ojczyznę - obchody święta Konstytucji 3 Maja

23

maj

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury "Kostrzynianka" ul. Poznańska 33, Kostrzyn
Akcja honorowego poboru krwi
w godz. 8:30-13:30

25

maj

do 26-05-2024
KOSTRZYN, stadion ul. Sportowa 12
44. Kurdesz Kasztelański

[ wszystkie ]

Sonda
Czy jesteś za zmianami zasad handlu w niedzielę?

Tak, wszystkie niedziele powinny być handlowe

Jestem za tym, by tylko jedna lub dwie niedziele w miesiącu były handlowe

Nie, niech zostanie tak jak jest


Komentarze
Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: