Portal infoKostrzyn.pl szanuje prywatność swoich czytelników i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług informacyjnych jakie oferuje.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w waszej przeglądarce.
Klikając poniższy przycisk zgadzają się Państwo na przetwarzanie zbieranych przez portal infokostrzyn.pl danych osobowych w zakresie i na warunkach opisanych w naszej
Polityce Prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu wykonania niektórych usług.

Zgoda

Mieszkańcy mogą sami zdecydować na co gmina wyda 300 tysięcy złotych - .:InfoKostrzyn.pl->gminny portal informacyjny:. Kostrzyn w z@sięgu ręki
  Brzeźno | Czerlejno | Gułtowy | Gwiazdowo | Iwno | Jagodno | Kostrzyn | Sanniki | Siedlec | Siekierki | Skałowo | Sokolniki | Trzek | Węgierskie | Wiktorowo | pozostałe | dookoła
Mieszkańcy mogą sami zdecydować na co gmina wyda 300 tysięcy złotych
13-10-2025 06:30   Janusz Ludwiczak
Jeszcze tylko do północy można głosować na projekty zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego Gminy Kostrzyn. W sumie do wyboru jest 6 zadań.

Ostatni raz głosowanie w kostrzyńskim budżecie obywatelskim odbywało się w… 2019 roku. Do tej pory odbyło się pięć edycji. Budżet Obywatelski Gminy Kostrzyn nie był realizowany przez ostatnie sześć lat – najpierw z powodu pandemii, później braku konieczności.

– Nie widzieliśmy do tej pory zainteresowania. Również radni nie zgłaszali potrzeby kontynuacji – mówił nam niedawno Szymon Matysek, burmistrz gminy Kostrzyn.

W końcu po 6-letniej przerwie powrócił Budżet Obywatelski Gminy Kostrzyn. Po opracowaniu zasad, przegłosowaniu uchwał i przeprowadzeniu konsultacji społecznych w czerwcu mieszkańcy mogli zgłaszać propozycje projektów. Każde zadanie musiało uzyskać poparcie co najmniej 50 podpisów mieszkańców gminy.

– Do Budżetu Obywatelskiego Gminy Kostrzyn zgłoszonych zostało 9 propozycji zadań. Z powodu nie spełnienia wymogów formalnych dopuszczono tylko 6 z nich – wyjaśnia Paulina Bankiewicz, kierownik Wydziału Oświaty Urzędu Miejskiego w Kostrzynie.

Od 22 września trwa głosowanie do VI edycji Budżetu Obywatelskiego Gminy Kostrzyn. Głosować można jeszcze tylko dziś do północy na 6 zgłoszonych projektów.

– Kwota Budżetu Obywatelskiego przeznaczona do realizacji na rok 2026 wynosi 300 000,00 złotych brutto. Koszt pojedynczego projektu może wynosić maksymalnie 150 000,00 złotych brutto – zaznacza Paulina Bankiewicz z kostrzyńskiego urzędu gminy.

W głosowaniu, które odbywa się przez internet na stronie www.kostrzyn.budzetobywatelski.pl może wziąć udział każdy mieszkaniec. Oddać można tylko jeden głos. Weryfikacja odbywa się poprzez SMS.

Projekty zgłoszone do VI Budżetu Obywatelskiego Gminy Kostrzyn:

  1. "Odpoczniemy wśród zieleni – zmieniamy otoczenie Szkoły Podstawowej im. Rady Europy w Kostrzynie"
    Opis zadania:
    Szkoła to miejsce w którym dzieci i młodzież spędzają większość swojego czasu. Poza zajęciami lekcyjnymi uczniowie korzystają ze świetlicy, która stara się zapewniać dzieciom zajęcia na świeżym powietrzu. Podczas przerw dzieci i młodzież potrzebują miejsc w których mogą odpocząć w cieniu czy zjeść śniadanie na świeżym powietrzu.
    Projekt zakłada stworzenie przyjaznej, zielonej przestrzeni wokół Szkoły Podstawowej im. Rady Europy w Kostrzynie. Głównym celem jest poprawa estetyki otoczenia szkoły oraz zapewnienie uczniom i społeczności lokalnej miejsca do odpoczynku, wyciszenia oraz prowadzenia zajęć na świeżym powietrzu.
    W ramach projektu planowane jest:
    – nasadzenie drzew i krzewów,
    – utworzenie stref relaksu z ławkami,
    – budowa wiaty edukacyjnej,
    – aranżacja zieleni w sposób przyjazny dla środowiska i użytkowników.
    Przestrzeń ta będzie służyć zarówno uczniom, jak i nauczycielom – jako miejsce wypoczynku, integracji, a także prowadzenia zajęć plenerowych i ekologicznych. Projekt odpowiada na potrzebę kontaktu z naturą, poprawy dobrostanu dzieci i budowania postaw proekologicznych.
    Część prac powinny zostać w gestii firm profesjonalnych zajmujących się np pracami brukarskimi czy wybudowanie wiaty edukacyjnej. Część prac takich jak sadzenie roślin może pozostać w gestii Rodziców oraz pracowników Szkoły.
    Koszt: 113 115 zł
    Zadanie generuje koszty utrzymania w kolejnych latach:
    • podlewanie młodych roślin przez około 1 roku od nasadzenia ( 1x w tygodniu) – 4 000 zł
    Autor zadania: Paulina Rajek-Wełna
  2. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców gminy Kostrzyn poprzez wsparcie OSP Kostrzyn
    Opis zadania:
    Celem zadania jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców gminy Kostrzyn poprzez doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w niezbędny sprzęt ratowniczy. Projekt zakłada zakup:
    - sprężarki do ładowania butli powietrznych do aparatów ochrony dróg oddechowych,
    - ssaka elektrycznego do udrażniania dróg oddechowych,
    - nowoczesnych aparatów powietrznych dla strażaków,
    - drona do prowadzenia działań rozpoznawczych i poszukiw
    awczo-ratowniczych, - fantomów do nauki pierwszej pomocy dla dzieci, młodzieży i dorosłych w trakcie szkoleń i pokazów,
    - fantomu do działań gaśniczych i nauki ewakuacji,
    - Rapid Entry Kit - zestawu do bezinwazyjnego otwierania drzwi.
    Realizacja zadania zwiększy skuteczność działań ratowniczo-gaśniczych prowadzonych na terenie gminy, wpłynie na poprawę bezpieczeństwa strażaków ochotników podczas akcji oraz umożliwi prowadzenie działań edukacyjnych z zakresu udzielania pierwszej pomocy w lokalnych szkołach i podczas wydarzeń gminnych oraz wśród członków OSP.
    Koszt: 150 000 zł
    Zadanie generuje koszty utrzymania w kolejnych latach:
    • Sprężarka do ładowania butli – 6 000 zł
    • Aparaty powietrzne – 4 000 zł
    Łącznie: 10 000 zł
    Autor zadania: Patryk Śmiałkowski
  3. "ZIELONA EDUKACJA" - zagospodarowanie dziedzińca oraz terenu przed Szkołą Podstawową nr 1 w Kostrzynie
    Opis zadania:
    Przedmiotem wniosku jest projekt stworzenia w SP 1 w Kostrzynie zielonej, ekologiczno-naukowej przestrzeni w postaci "zielonej strefy" - która posłuży jako sala lekcyjna, laboratorium edukacyjne, a także miejsce spotkań dla uczniów, rodziców, mieszkańców gminy. W ramach projektu planuje się zagospodarowanie terenu przed budynkiem szkoły oraz dziedzińca szkoły.
    Projekt zagospodarowania obejmuje dwie części:
    1. Utworzenie rabaty na wewnętrznym dziedzińcu Szkoły
    2. Ustawienie rabat podwyższonych na placu znajdującym się przed wejściem do Szkoły
    Ad.1 Utworzenie rabaty na wewnętrznym dziedzińcu Szkoły
    Powierzchnia dziedzińca 180 m2. Dziedziniec znajduje się w środku Szkoły. Jest to powierzchnia wyłożona płytami chodnikowymi, otoczona z czterech stron ścianami budynku. Z części środkowej dziedzińca o powierzchni 77 m2 zostaną usunięte płyty chodnikowe, nawiezione zostanie podłoże ogrodnicze i zostanie utworzona rabata. Rabata będzie miała wymiary ok. 7m x 11 m. Przez środek rabaty będzie przebiegała ścieżka sensoryczna o wymiarach 1m x 11m. Ścieżka sensoryczna - ograniczona obrzeżami, składa się z 6 pól po ok. 2m dł. – wypełnionych różnymi materiałami: żwir, kora iglasta, szyszki, 2 x kamień o różnych frakcjach, zrębki. Każde poletko ścieżki ma powierzchnię ok. 2m2. Pomiędzy poletkami - może być kostka brukowa lub inny odpowiedni materiał.
    Planowane prace:
    • Ręczne usunięcie płyt betonowych pod rabatę
    • Ręczne usunięcie gruntu do głębokości 40 cm
    • Nawiezienie ziemi urodzajnej odpowiedniej do nasadzeń
    • Przygotowanie terenu do wykonania nasadzeń
    • Wykonanie obrzeży dokoła rabaty
    • Oczyszczenie pozostawionych płyt chodnikowych dookoła rabaty
    • Pomalowanie części płyt chodnikowych
    • Wykonanie ścieżki sensorycznej
    • Pomalowanie płyt chodnikowych
    • Posadzenie roślin
    • Wysypanie rabaty zrębkami liściastymi
    • Montaż i wypełnienie podłożem oraz posadzenie roślin na rabatach podwyższonych
    • Montaż lamp solarnych
    Zestawienie materiałów: 4 ławki, 2 stoliki z krzesłami np. szachowe, 2 rabaty wyniesione betonowe o wymiarach ok. 2,5 m x 1.25 m. z podłożem i nasadzeniami, 4 lampy solarne, materiały do wykonania ścieżki sensorycznej oraz pozostałej nawierzchni: żwir, kora iglasta, kamień, zrębki, kostka brukowa, Eko-bord, kostka brukowa do oddzielenia płyt chodnikowych, cement, ziemia kompostowa 40m3, kamienie, agrowłóknina, zrębki liściaste, farba do malowania płyt chodnikowych.
    Nasadzenia:
    Krzewy: Hortensja bukietowa 5 szt., Laurowiśnia wschodnia 8 szt., Cis pospolity 15szt., Żywotnik zachodni 3 szt.
    Byliny i trawy ok.30 m2: Runianka japońska, Dąbrówka rozłogowa, Bergenia sercowata, Omieg wschodni, Funkia, Żurawka, Stokrotka, Rozplenica japońska ,Turzyce Pozostawione płyty chodnikowe o powierzchni ok. 103 m2 zostaną wyczyszczone i w części pomalowane specjalną farbą zapewniającą trwały efekt.
    Ze względu na ograniczony dostęp do dziedzińca wszystkie prace muszą być wykonane ręcznie, bez użycia maszyn i urządzeń.
    Ad.2 Ustawienie rabat podwyższonych na placu znajdującym się przed wejściem do Szkoły Planowane prace:
    • Montaż rabat podwyższonych (warzywniki betonowe) 2 szt. w wersji deska standard, kolor jasny szary o wym. ok. 495m x 250m.
    • Wypełnienie rabat podłożem
    • Wykonanie nasadzeń
    Nasadzenia:
    Drzewa; Brzoza brodawkowata Youngi
    Krzewy: berberysy, porzeczka, tawuły
    Rośliny jednoroczne, byliny, trawy.
    Elementy małej architektury: 2 ławki
    Zakup i montaż Kadax Zbiornik Na Deszczówkę Asolo 350l, wymiary135 x 38,3 cm.
    Koszt: 138 460 zł
    Zadanie generuje koszty utrzymania w kolejnych latach:
    • Zużycie wody – 3 000 zł
    Autor zadania: Maciej Piasecki
  4. Strefa Aktywności Zimowej na placu Kurdeszowym – zakup maszyny do zaśnieżania
    Opis zadania:
    Projekt zakłada stworzenie ogólnodostępnej Strefy Aktywności Zimowej na placu Kurdeszowym w Kostrzynie poprzez zakup maszyny do naśnieżania. Inicjatywa odpowiada na rosnącą potrzebę aktywizacji mieszkańców w okresie zimowym oraz wykorzystania terenów sportowo-rekreacyjnych poza sezonem letnim.
    Zimy w naszym regionie są coraz mniej śnieżne, a dzieci i młodzież nie mają możliwości korzystania z naturalnych warunków do rekreacji na świeżym powietrzu. Dzięki sztucznemu naśnieżaniu możliwe będzie stworzenie atrakcyjnej przestrzeni do jazdy na sankach, nartach biegowych, a także organizacji zimowych wydarzeń integrujących lokalną społeczność, takich jak jarmarki świąteczne, imprezy mikołajkowe, sylwester na śniegu czy ferie zimowe z animacjami. Dodam, tylko że w tym roku naśnieżania górki przy placu Kurdeszowym przyciągnęło tłumy mieszkańców naszej gminy, którzy ochoczo korzystali z nowej zimowej atrakcji.
    Zakres realizacji obejmuje:
    - zakup mobilnej maszyny do naśnieżania (armatka śnieżna typu 700 ASE),
    zapewnienie dostępu do wody (zbiornik wodny przy placu Kurdeszowym),
    - przygotowanie infrastruktury na placu Kurdeszowym (przyłącze elektryczne, węże, przewody, agregat prądotwórczy),
    - organizację szkoleń z obsługi urządzenia,
    - przygotowanie terenu placu Kurdeszowego do sezonowego użytkowania zimowego.
    Strefa Aktywności Zimowej będzie mogła funkcjonować w całym sezonie zimowy na placu Kurdeszowym w Kostrzynie. Urządzenie będzie mobilne i całkowicie bezpieczne w użytkowaniu. Co istotne, firma dostarczająca sprzęt zapewnia serwis techniczny oraz szkolenia w zakresie bezpiecznego i efektywnego użytkowania.
    Koszt: 150 000 zł
    Zadanie generuje koszty utrzymania w kolejnych latach:
    • Wynajem agregatu prądotwórczego – 20 000 zł
    • Obsługa agregatu – 10 000 zł
    • Serwis techniczny – 10 000 zł
    Łącznie: 40 000 zł
    Autor zadania: Rafał Czarnecki
  5. Różane lampy – trzy nowe instalacje przy ul. Powstańców Wielkopolskich
    Opis zadania:
    Projekt zakłada montaż trzech kolejnych różanych lamp – świetlnych instalacji artystycznych – przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Kostrzynie. Inicjatywa stanowi kontynuację istniejącej aranżacji, która wzbudziła ogromne zainteresowanie mieszkańców oraz mediów lokalnych i ogólnopolskich. Różane lampy nie tylko rozświetlają przestrzeń miejską, ale też podkreślają lokalną tożsamość Kostrzyna, który słynie z tradycji ogrodniczych i uprawy róż.
    Nowe instalacje będą zamontowane w spójnej linii z dotychczasowymi, tworząc rozświetloną aleję, która stanie się trwałym elementem estetycznym, spacerowym i wizytówką miasta. Projekt przewiduje zakup oraz montaż trzech różanych lamp wraz z niezbędnym przyłączem elektrycznym i przygotowaniem terenu.
    - Zakup i montaż – trzy instalacje świetlne w formie róż, zasilane i zabezpieczone tak, jak już istniejące przy tunelu .
    - Przyłącza i okablowanie – dopasowanie instalacji do istniejącej infrastruktury — elektryczność, ewentualne zabezpieczenia.
    Celem projektu jest poprawa estetyki przestrzeni publicznej, zwiększenie bezpieczeństwa po zmroku oraz stworzenie atrakcyjnej strefy spacerowo-rekreacyjnej dla mieszkańców i gości. Różane lampy sprzyjają integracji lokalnej społeczności, przyciągają spacerowiczów i stają się popularnym tłem do zdjęć. Projekt wpisuje się w działania promujące wizerunek Kostrzyna jako miasta przyjaznego, nowoczesnego, a jednocześnie pielęgnującego lokalne tradycje.
    Szacunkowy koszt trzech lamp wraz z montażem to ok. 123 000 zł brutto – analogicznie do pierwszego etapu inwestycji zrealizowanej przy tunelu na tej samej ulicy. Projekt jest w pełni realny, estetyczny i oczekiwany przez mieszkańców. Jego realizacja pozwoli na pełniejsze zagospodarowanie przestrzeni i nadanie jej unikatowego, artystycznego charakteru.
    Koszt: 123 000 zł
    Zadanie generuje koszty utrzymania w kolejnych latach:
    • Energia elektryczna – 20 000 zł
    Autor zadania: Przemysław Kubiak
  6. RÓWNE SZANSE W CYFROWYM ŚWIECIE DLA KAŻDEGO UCZNIA - modernizacja sali komputerowej
    Opis zadania:
    Celem budżetu jest modernizacja sali komputerowej poprzez zakup nowoczesnego sprzętu komputerowego i tablicy multimedialne oraz dostosowanych mebli, które zastąpią przestarzałe i mało wydajne komputery obecnie użytkowane. Aktualnie sprzęt komputerowy w sali nie jest kompatybilny z nowoczesnymi systemami i aplikacjami, co utrudnia realizację zajęć edukacyjnych, rozwijanie umiejętności cyfrowych uczniów oraz atrakcyjność prowadzonych zajęć.
    Nowoczesne komputery z odpowiednimi parametrami technicznymi pozwolą na płynną pracę z programami edukacyjnymi, aplikacjami graficznymi oraz naukę programowania. Dodatkowo tablica multimedialna umożliwi interaktywne prowadzenie zajęć, zwiększając zaangażowanie uczniów i efektywność nauczania.
    Korzyści projektu:
    • Ułatwienie dostępu do nowoczesnych technologii dla uczniów i nauczycieli.
    • Poprawa jakości kształcenia informatycznego i cyfrowego.
    • Wsparcie w rozwoju kompetencji przyszłości takich jak programowanie, grafika komputerowa czy praca w środowiskach online.
    • Umożliwienie korzystania z interaktywnych materiałów dydaktycznych dzięki tablicy interaktywnej.
    Koszt: 125 140 zł
    Zadanie generuje koszty utrzymania w kolejnych latach:
    NIE
    Autor zadania: Małgorzata Borowska

Zadania odrzucone:

  • Wiata przystankowa ul. Różana Gułtowy
    Opis zadania:
    Wita przystankowa przy ulicy Różanej w Gułtowach. Wiata służąca przede wszystkim seniorom, dzieciom , podczas czekania na autobus. Schronienie dla osób w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Śnieg , deszcz nawalny czy słońce.
    Był złożony wniosek przeze mnie w 2023r. W tejże spawie. Do tutejszego UG.
    Zadanie nie generuje kosztów utrzymania w kolejnych latach
    Koszt: 11 000 zł
    Autor zadania: Magdalena Kaczmarek
  • Bezpieczne przejście w Gwiazdowie. Budowa sygnalizacji świetlnej z radarem prędkości
    Opis zadania:
    W ramach zadania na przejściu dla pieszych w Gwiazdowie, zlokalizowanym w sąsiedztwie osiedla mieszkaniowego Młode Gwiazdowo, wysokość przystanku KKP Cmentarna I, zostanie wykonana sygnalizacja świetlna z radarem prędkości i systemem wsparcia osób niedowidzących i użytkowników smartfonów.
    System dyscyplinowania ma za zadanie wymusić na kierowcach poruszanie się z prędkością dozwoloną w tym miejscu. W przypadku zbyt szybkiego ruchu pojazdów, detektor zainstalowany przy sygnalizatorze zapali czerwone światło, co wymusi na kierowcy zatrzymanie się na kilka sekund. Samochody poruszające się zgodnie z przepisami nie spowodują zmiany światła na sygnalizatorze i przejadą płynnie na zielonym. Wyjątkiem jest zasygnalizowanie za pomocą przycisku chęci skorzystania z przejścia przez pieszego.
    Koszt: 140 398,50 zł
    Zadanie generuje koszty utrzymania w kolejnych latach:
    • Energia elektryczna – 1 000 zł
    Autor zadania: Mateusz Dura
  • Bezpieczni na rowerze – Miasteczko Ruchu Drogowego dla dzieci i młodzieży w Siekierkach Wielkich
    Opis zadania:
    Projekt zakłada budowę miasteczka ruchu drogowego na terenie boiska szkolnego od strony ulicy Poznańskiej przy Szkole Podstawowej im. Pauliny i Augusta Wilkońskich w Siekierkach Wielkich. Będzie to bezpieczna, edukacyjna przestrzeń przeznaczona do praktycznej nauki zasad ruchu drogowego, szczególnie z myślą o dzieciach przygotowujących się do zdobycia karty rowerowej.
    W ramach zadania przewidziano wykonanie:
    • sieci miniaturowych dróg z oznakowaniem poziomym i pionowym,
    • skrzyżowań (w tym równorzędnych i z ruchem okrężnym),
    • ósemki,
    • przejść dla pieszych i sygnalizacji świetlnej,
    • przejazdu kolejowego,
    • wiaty z ławostołami, umożliwiającej przygotowanie teoretyczne do egzaminów oraz odpoczynek,
    • parkingu dla rowerów, zlokalizowanego przy wejściu na teren miasteczka.
    Teren inwestycji zostanie również obsadzony dodatkową zielenią, poprawiającą estetykę i komfort korzystania z obiektu. Projekt będzie miał charakter modułowy i otwarty, co umożliwi jego stopniową rozbudowę w przyszłości – zarówno pod kątem rozbudowy infrastruktury edukacyjno-rekreacyjnej, jak i integracji z szerszymi planami rozwoju Szkoły Podstawowej oraz jej otoczenia.
    Całość zostanie zaprojektowana zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami – tak, by z miasteczka mogły korzystać wszystkie grupy mieszkańców, niezależnie od wieku czy poziomu sprawności.
    Nawierzchnia zostanie wykonana z trwałych, bezpiecznych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, a całość będzie dostępna także poza godzinami lekcyjnymi – jako przestrzeń rekreacyjno-edukacyjna dla wszystkich mieszkańców.
    Miasteczko ruchu drogowego będzie pełnić funkcję dydaktyczną i profilaktyczną – wspierając rozwój bezpiecznych nawyków komunikacyjnych wśród najmłodszych mieszkańców gminy, zarówno jako pieszych, rowerzystów, jak i pasażerów. Z infrastruktury korzystać będą nie tylko uczniowie szkoły, ale również dzieci z innych placówek z terenu gminy, rodziny oraz organizacje prowadzące działania edukacyjne i profilaktyczne na terenie gminy.
    Odpowiedzi na pytania z weryfikacji:
    1) Zadanie nie przewiduje wycinki drzew. Projekt Miasteczka będzie uwzględniał istniejącą zieleń, a prace prowadzone w sąsiedztwie drzewostanu będą wykonywane z zachowaniem należytej ostrożności, tak aby nie naruszyć systemu korzeniowego drzew. Zabezpieczenie korzeni oraz organizacja prac w ich pobliżu zostaną ujęte w Planie BIOZ, jako element dotyczący ochrony zieleni i minimalizacji ryzyka uszkodzeń. W przypadku, gdyby w toku realizacji inwestycji zaistniała konieczność usunięcia pojedynczych egzemplarzy drzew lub krzewów, przewiduje się wykonanie nasadzeń zastępczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    2) Wykonanie projektu zostało zaplanowane w załączonym kosztorysie. Utwardzenie ścieżek nie powinno wymagać szczególnego wzmocnienia konstrukcji nawierzchni. Przyjmując przez analogię do sąsiadujących inwestycji, zakłada się wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltu, na podbudowie zasadniczej (np. kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie ok. 20 cm lub chudy beton). Całość zostanie ułożona na gruncie rodzimym, odpowiednio wyprofilowanym i zagęszczonym do wskaźnika Is ≥ 1,0.
    3) Obiekt będzie generował szacunkowe koszty utrzymania i konserwacji na poziomie ok. 500 zł rocznie = 2500 zł / 5 lat
    Koszt: 150 000 zł
    Zadanie generuje koszty utrzymania w kolejnych latach:
    • Konserwacja (1 rok) – 500 zł
    • Konserwacja (2 rok) – 500 zł
    • Konserwacja (3 rok) – 500 zł
    • Konserwacja (4 rok) – 500 zł
    • Konserwacja (5 rok) – 500 zł
    Łącznie: 2 500 zł
    Autor zadania: Paweł Kielan


Fot: Łukasz Wojtkowiak/archiwum InfoKostrzyn.pl

ZOBACZ TAKŻE: Jeszcze do poniedziałku mieszkańcy mogą sami zdecydować na co zostaną wydane środki z budżetu

Byłeś świadkiem wypadku? Widziałeś dziurę w jezdni? Zaginął Twój pies lub kot? Masz sprawę, która wymaga naszej interwencji?
Powiadom nas o tym. Wyślij e-mail redakcja@infokostrzyn.pl lub wypełnij formularz na naszej stronie - www.kontakt.infokostrzyn.pl.
KOSTRZYN KONT@KT – Kontaktowa Platforma Czytelników jest do Twojej dyspozycji
Twórz razem z nami - by pomóc sobie i innym.

Aktualności
R E K L A M A
Niezapominajka
10

lis

17:00
KOSTRZYN, sala sesyjna (dawny dom parafialny), ul. Dworcowa 8
21. sesja (uroczysta) Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn
►porządek obrad

11

lis

Kostrzyn
Obchody Święta Niepodległości:
• 10:00 - msza św. w farze
• 11:00 - uroczysty korowód ulicami miasta
• 11:15 - odśpiewanie hymnu
• 11:30 - "A oto Polska właśnie" - przedstawienie słown

20

lis

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury "Kostrzynianka" ul. Poznańska 33, Kostrzyn
Akcja honorowego poboru krwi
w godz. 8:30-13:30

22

lis

13:30
KOSTRZYN, stadion ul. Sportowa 12
1922 Lechia Kostrzyn - Warta II Poznań
- ostatni mecz rundy jesiennej

[ wszystkie ]

Sonda
Czy Twoim zdaniem nadal powinna obowiązywać zasada dwukadencyjności dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast?

TAK, dwie kadencje i 10 lat to wystarczająco – potrzebna jest rotacja władzy

NIE, jeśli ktoś ma poparcie mieszkańców, powinien móc rządzić dłużej

Nie mam zdania / trudno powiedzieć


Ogłoszenia
Newsy na Twoją skrzynkę!
Zapisz się na listę mailingową:
Twój e-mail: